کد خبر 75066
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
انتشار تصاویر جاسوسی از پژو 508 جدید

پرشین خودرو: شرکت پژو قصد دارد بزودی نسل جدید 508 را در اوایل سال آینده رونمایی کند و حال به تازگی تصاویر جاسوسی مربوط به این خودرو سدان میان سایز منتشر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، در تصاویر شاهد استتار کامل بدنه 508 جدید هستیم و باتوجه به تصویر، پژو با ایجاد تغییراتی در طراحی خودرو سعی کرده آن را نسبت به مدل 2014 بازطراحی کند تا موردتوجه طرفداران قرار گیرد. جلوپنجره مشبک، سپر و چراغ ها به نظر می رسد با تغییراتی رو به رو شدند.
ساختار آن کمی نسبت به قبل اصلاح شده و در نگاه نخست اتومبیلی استاندارد با طراحی ایده آل را شاهد هستیم. همچنین المان طراحی از کوپه چهار درب اخیر پژو نیز در این خودرو مشاهده می شود.

 

 

چراغ های عقب از نوع LED مورب هستند و برجستگی در کاپوت عقب که نقش اسپویلر آن را ایفا می کند، شاهد هستیم. پژو قصد داشته 508 به رقیبی برای رقبا لوکس تبدیل شود. مدل پایه 508 رقیبی برای Opel Insignia محسوب شده اما هدف پژو پا فراتر بوده و توسعه یک سدان لوکس می باشد. پژو این محصول را روی پلتفرم ماژولار EMP2 سوار می کند و قطعا در کاهش وزن آن تاثیر مثبتی دارد. گزینه انتقال قدرت آشکار نیست اما باید قابل قبول کارآمد باشد.
انتظار داریم در نمایشگاه فرانکفورت پژو مدل جدید 508 را معرفی کند و فروش نیز سال 2018 آغاز می شود. بعید است مدل معادل سیتروئن C5 از آن در کار باشد.

 


استراتژی پژو از خرید اوپل تمرکز روی محصولات جهانی بوده و نمی خواهد تنها روی مدل های خاصی تمرکز داشته باشد. بیش از نصف فروش این کمپانی مربوط به خارج اروپا بوده، بنابراین بدیهی است که تمرکز محصولات خارجی بیشتر باشد. مدیرعال پژو همچنین به یک مدل پیکاپ نیز اشاره داشته اما مشخص نیست چه زمانی معرفی می شود.

کد خبر 75066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha