کد خبر 75294
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
محور ساوه - همدان رکورددار تصادفات

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: محور ساوه – همدان رتبه نخست تصادفات را در میان محورهای استان مرکزی به خود اختصاص داده است.

به گزارش پرشین خودرو، غلامعباس بهرامی نیا  منطقه مرکزی، افزود: 32 نقطه حادثه‌خیز در استان مرکزی شناسایی شده است که برطرف کردن این نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ایمن‌سازی و برطرف کردن 13 نقطه از این نقاط حادثه‌خیز در حال اجراست و یکی از این نقاط سه راهی آوه بود که روز گذشته شاهد آغاز عملیات اجرایی این نقطه حادثه‌خیز برای احداث زیرگذر بودیم.

وی با اشاره به اینکه در تمامی 32 نقطه حادثه‌خیز استان مرکزی کار ایمن‌سازی موقت انجام شده است، اظهار کرد: اصلاح هندسی این نقاط موضوع مهمی است که با جذب اعتبارات لازم در دستور کار قرار دارد و به محض تخصیص اعتبارات عملیاتی خواهد شد.

بهرامی‌نیا درخصوصی پرترددترین و پرتصادف‌ترین محورهای استان مرکزی گفت: براساس برررسی‌های بعمل آمده محور اراک - سلفچگان و سه محور قدیم ساوه – همدان، ساوه – سلفچگان و ساوه – تهران به عنوان محورهای پرتردد و پرتصادف استان مرکزی شناسایی شده‌اند که محور ساوه – همدان رتبه نخست تصادفات را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص علت عمده وقوع تصادفات در این محورها به خبرنگار ایسنا، گفت: سه عامل انسانی، جاده و خودرو از جمله عوامل بروز تصادفات هستند که در این محورها بنا بر اعلام پلیس راه علت عمده تصادفات، عامل انسانی است که در نتیجه برخورد رخ‌به‌رخ یا اصطلاحا شاخ‌به‌شاخ خودروها رخ می دهد.

وی در خصوص علت بروز تصادفات در اتوبان‌ها نیز گفت: در این محورها نیز خستگی و خواب‌آلودگی به عنوان مهم‌ترین علت واژگونی خودروها و بروز تصادفات اعلام شده است.
 

کد خبر 75294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha