کد خبر 75321
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
آخرین فرصت برای خرید محصولات تویوتا

پرشین خودرو: به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند شرکت ایرتویا به مناسبت ماه مبارک رمضان شرایط فروش ویژه خودروهای تویوتا و لکسوس را جهت تسهیل خرید علاقه مندان اعلام نمود. اکنون با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، شرایط فروش ویژه ایرتویا نیز به پایان خواهد رسید.

به گزارش پرشین خودرو، در شرایط فروش ویژه ایرتویا خریداران محترم می توانند تویوتا پریوس را در دو تیپ C و 3 با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری نمایند. ضمن اینکه خریداران محترم می توانند در صورت خرید نقدی این خودروی خاص از تخفیف ۴ میلیون تومانی و برای اولین بار دو سال سرویس دوره‌ای رایگان که شامل سرویس اولیه ۱۰۰۰ کیلومتر و ۸ سرویس دوره ای حداکثر تا کارکرد ۴۰۰۰۰ کیلومتر می باشد نیز بهره مند شوند.

همچنین علاقه مندان محترم به این خودروی دوستدار محیط زیست در صورت ترجیح شرایط اقساطی، از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون بهره با بازپرداخت ۱۵ ماهه طی ۱۲ فقره چک (که تاریخ اولین قسط، سه ماه پس از انعقاد قرار داد می باشد) بهرمند خواهند شد. البته تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۵% به همراه بازپرداخت ۲۴ ماهه برای هر دو تیپ پریوس نیز درنظر گرفته شده است.

از دیگر نکات جذاب این بخشنامه می توان به تحویل فوری خودروی راوفور اشاره نمود. علاقه مندان می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید این شاسی بلند قدرتمند با بهره مندی از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با باز پرداخت ۱۲ ماهه و یا استفاده از تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۹% و بازپرداخت ۲۴ ماهه به صورت تحویل فوری اقدام نمایند.

لازم به ذکر است شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان تنها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 5 تیر ماه 96 اعتبار خواهد داشت، لذا خریداران محترم در صورت تمایل می توانند فقط تا تاریخ مذکور از این شرایط ویژه بهره مند شوند.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر از بخشنامه و شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان اینجا کلیک نمایید

کد خبر 75321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha