کد خبر 75598
۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها +نقشه

پرشین خودرو: با رسیدن به تعطیلات عید فطر و پیش‌بینی موج جدی سفرهای جاده ای این نگرانی وجود داشت که مانند تجربه سال های قبل جاده های استان های شمالی به ترافیک های چند ده کیلومتری برسند، تجربه ای که به نظر می رسد تکرار نخواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، طبق آخرین گزارش های ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور در حال حاضر شرایط در بسیاری از جاده های اصلی عادی است و ترافیک سنگینی گزارش نمی شود.

در استان مازندران که در سال های قبل سنگین ترین ترافیک را تجربه کرده بود، توزیع سفرها در روزهای مختلف باعث شده عملا ترافیک چندانی وجود نداشته باشد. دوربین های ترافیکی نشان می دهند، جز محور چالوس که در منطقه سیاه بیشه ترافیکی نیمه سنگین دارد، در دیگر محورهای اصلی این استان ترافیک به شکلی روان در جریان است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

در استان گیلان نیز وضعیت تردد نسبتا عادی است اما در آزادراه قزوین – رشت، حدفاصله بکندی تا شهر منجیل ترافیک سنگین گزارش می شود و با عبور از منجیل بار دیگر ترافیک به شکلی عادی دنبال می شود.

با توجه به پیوند تعطیلات آخر هفته به تعطیلی عید فطر می تواند انتظار داشت که موج نخست بازگشت ها نیز آغاز شود، هرچند تاکنون ترافیک ورود شهرهای بزرگ مانند تهران نیز از حالت عادی خارج نشده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک در تمام مسیرهای اصلی منتهی به پایتخت شکلی روان دارد و جز آزادراه تهران – قم که ترافیکی نیمه سنگین را به ثبت رسانده دیگر ورودی های اصلی تهران بدون محدودیت تردد پذیرای مسافران هستند. محورهای اصلی استان البرز نیز شرایطی شبیه به تهران به ثبت رسانده اند و دو راه پرترافیک تهران – کرج و کرج – قزوین ترافیکی روان را پشت سر گذاشته اند.

اوضاع ترافیکی در استان خراسان رضوی نیز مانند دیگر بخش ها است و دوربین های ثبت تردد نشان می دهند که اوضاع رفت و آمد در تمام راه های اصلی منتهی به مشهد مقدس روان و عادی است.

کد خبر 75598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha