فولکس واگن امیدوار به فروش polo در ایالات متحده آمریکا

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، شرکت فولکس واگن به تازگی طی رویدادی باشکوه در برلین از نسل ششم و کاملا جدید هاچ بک Polo رونمایی به عمل آورد که در آن وب سایت Automotive News شانس مصاحبه با مدیر فروش فولکس واگن Juergen Stackmann را پیدا کرده است. البته این خودرو باری دیگر محصولی ممنوع در ایالات متحده است و خبری از فروش آن نیست.
او در گفتگو با Automotive News اظهار داشت:
این احساس برای ما به وجود نمی آید تا به عرضه اتومبیلی مشابه این اما با کلاسی بالاتر در ایالات متحده با قیمتی نامناسب بپردازیم.
او سپس امیدوار بود که Polo 2018 مدل ایده آلی برای فروش در بازار ایالات متحده باشد. اما قیمت بالا موجب شد تا این هاچ بک کامپکت مورد بازرسی و بررسی قرار گیرد تا در مقایسه با رقبای اصلی قیمت مناسبی پیدا کند.
Polo جدید قرار است از ماه اکتبر راهی بازار اروپا شود. قیمت پایه آن 12975 یورویی بوده که معادل 14500 دلار در آلمان است. در ژانویه 2018 نیز مشتریان می توانند نسخه با عملکرد بالاتر GTI با خروجی قدرت 200 اسب بخاری را خریداری کنند.
اگرچه پولو راهی بازار آمریکا نمی شود اما Stackmann یکی از مدیران فولکس واگن بیان داشت که دو مدل شاسی بلند جدید در راه بوده و تحت توسعه قرار دارد.
یکی از آنها احتمالا T-Roc مدلی با سبک Golf بوده و انتظار می رود در اواخر سال وارد بازار اروپا شده و سپس سال 2019 به ایالات متحده ورود پیدا کند. شاسی بلند کامپکت کمپانی تایید شده برای اروپا و ایالات متحده در کارخانه Palmela پرتغال از ماه آگوست به تولید می رسد. Stackmann افزود علاوه بر شاسی بلندها، خودروهای سبک و سواری نیز در نظر گرفته شده که حقیقتا کسب و کاری مهم برای بازار ایالات متحده است.
Stackmann بیان کرد که گلف به عنوان هاچ بک رده پایه نیمی از فروش محصولات فولکس واگن در ایالات متحده را دربرمی گیرد. جایی که نسل فعلی GTI با قیمت 25 هزار دلار در این منطقه به فروش می رسد.
با این حساب می توان انتظار داشت پولو کوچک با فروش مطلوبی در ایالات متحده رو به رو باشد که مقرون به صرفه است.
 

کد خبر 75611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha