کد خبر 75620
۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
ترافیک سنگین در جاده چالوس

پرشین خودرو: بر اساس اعلام آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، ترافیک سنگین و پرحجم در دو محور چالوس و هراز گزارش شده و محور شمشک به دیزین نیز به صورت موقت تا صبح روز شنبه بازگشایی شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، بر اساس آخرین اعلام پلیس راه از محورهای مواصلاتی کشور، ترافیک در جاده‌های شمالی و به خصوص در مسیر جنوب به شمال دو محور هراز و چالوس، پُرحجم گزارش شده است.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر ترافیک در محور کرج چالوس و در مسیر جنوب به شمال این محور از ابتدای مسیر تا کیلومتر 10، به صورت سنگین است.

همچنین در مسیر مقابل جاده چالوس نیز از "دزدبن تا پل زنگوله" و از "مکارود تا سد کرج"، وضعیت ترافیکی اعلامی، پُرحجم و روان گزارش شده است.

این در حالی است که در حال حاضر در محور هراز در محدوده‌های "لاریجان، وانا، گزنک، آب اسک" شاهد ترافیک پُرحجم ولی روان هستیم و وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز آرام گزارش شده است.

به گزارش تسنیم و بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران، محور شمشک به دیزین که پیش از این به دلیل انجام عملیات راهسازی مسدود بود تا ساعت 7 صبح روز شنبه 10 تیر ماه باز بوده و تردد در این محور انجام خواهد شد.

کد خبر 75620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha