کد خبر 76375
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
آتش‌سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۲۰ شهروند در حادثه حریق یک دستگاه خودرو پژو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبرداد.

به گزارش پرشین خودرو، جلال ملکی  گفت: ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه شب گذشته، آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی به نیروهای سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید بابایی، شهرک شهید بهشتی مراجعه کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حریق یک خودرو در داخل پارکینگ این مجتمع مسکونی تصریح کرد: حریق در پارکینگ مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه این مجتمع ۶۰ واحدی بود، تعدادی زیادی از شهروندان در دود گرفتار شده بودند.

ملکی ادامه داد: یک دستگاه خودرو پژو پارس از ناحیه موتور دچار آتش‌سوزی شده بود و حریق در حال سرایت به سایر خودروهای اطراف بود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی آتش‌نشان‌ها به منظور خاموش کردن حریق خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها به دو گروه تقسیم شده و یک گروه مشغول به خاموش کردن آتش و گروه دیگر مشغول به خارج کردن ساکنان ساختمان شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات ۲۰ شهروند در این حادثه خبرداد و گفت: آتش‌نشان‌ها موفق شدند ۲۰ تن از ساکنان این مجتمع مسکونی را به سلامت از محل خارج کرده و ساعت ۳۹ دقیقه بامداد عملیات خود را به اتمام رساندند.

کد خبر 76375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha