واژگونی خودروی پژو 405 یک نفر را راهی بیمارستان کرد

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز، از واژگونی خودروی پژو 405 و مصدومیت راننده آن خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مقصود حق شناس عنوان کرد: شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از واژگونی خودرو در منطقه کیانشهر خبر دادند.

وی ادامه داد: تیم آتش نشانی ظرف مدت سه دقیقه خود را به محل حادثه رسانیدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی 405 واژگون شده و موجب مجروح شدن راننده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز بیان کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج کرده و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق شناس گفت: در این حادثه یک نفر مرد که راننده خودروی 405 بود مصدوم شد. علت حادثه از سوی کارشناسان سرعت بالا و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

وی تاکید کرد: رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودروئی است. از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

 

کد خبر 76968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha