سایپادیزل 250میلیون تومان برای جایگزینی کامیون های فرسوده تسهیلات می دهد

پرشین خودرو: پیش از ظهر امروز شرکت سایپادیزل در قراردادی چهارجانبه با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و بانک توسعه تعاون، جایگزینی کامیون های فرسوده ناوگان باری کشور را برعهده گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس این قرارداد در فاز اول آن ۶۰۰ دستگاه از کامیون‌های فرسوده با عمر بیش از ۳۵ سال در حال تردد در جاده های کشور با کامیون‌های ولو جایگزین خواهد شد.
با اجرایی شدن این قرارداد مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل باری کاهش یافته و میزان آلایندگی‌ این ناوگان نیز کمتر خواهد شد.
شرکت سایپادیزل با برخورداری از محصولات باکیفیت روز با استانداردهای جهانی می تواند زمینه نوسازی ناوگان فرسوده باری کشور را فراهم سازد.
با اجرای این قرارداد ضمن ایجاد زمینه امکان بهره مندی ناوگان حمل و نقل باری از محصولات روز جهانی، زمینه کاهش مصرف سوخت و هزینه های حمل و نقل و همچنین افزایش سرعت جابجایی بار در کشور فراهم می شود.
 

تسهیلات 250 میلیون تومانی سایپادیزل برای جایگزینی کامیون های فرسوده کشور


رسول محمدصادقی مدیرعامل سایپادیزل در این مراسم از کاهش ۲۵ درصدی مصرف سوخت با نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل باری با کامیون های جدید خبر داد و اظهار داشت: براساس گزارشات سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۴ میزان خسارات ناشی از آلودگی هوا در جهان ۱۶ هزار میلیارد دلار بوده است که ۲۶.۲ درصد آن مربوط به خودروهای فرسوده بوده است.

وی با بیان اینکه با نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل باری کشور با خودروهای جدید آلایندگی خودروها تا ۷۵ درصد کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: کاهش ۲۵ درصدی مصرف سوخت از دیگر مزایای نوسازی کامیون‌های فرسوده با کامیون‌های جدید است.

مدیرعامل سایپادیزل ادامه داد: ظرفیت شرکت سایپا دیزل بیش از ۱۰ هزار دستگاه در سال است که امسال حدود ۳۵۰۰ دستگاه و سال آینده حدود ۵۰۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.

صادقی بیان کرد: در طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری کشور شرکت خودروساز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تسهیلات پرداختی از سوی سیستم بانکی کشور گران است و سیستم بانکی باید در جهت کاهش نرخ بهره تسهیلات حرکت کند تا هزینه تولیدکنندگان کاهش یابد.

کد خبر 77074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha