آمار خیره کننده شرکت تسلا از رزرو فروش تسلا3

پرشین خودرو: شرکت تسلا در مارس سال 2016 بود که خودرو الکتریکی مقرون به صرفه مدل 3 را معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مدتی بعد ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی اعلام کرد که میزان پیش فروش خودرو به 400 هزار دستگاه رسید که رقم هنگفتی محسوب می شد. البته تسلا می خواهد از سال 2018 به فروش این مدل بپردازد اگرچه برخی مشتریان در سال جاری این خودرو را دریافت می کنند.
تسلا وعده داد اولین سری مدل 3 در ماه جولای به مشتریان ارائه می شود. به نظر می رسد این وعده عملی شده و تعدادی از مشتریان این اتومبیل را دریافت کردند. به تازگی این کمپانی اعلام کرده که در حال حاضر روزانه 1800 رزرو فروش مدل 3 داشته که نشان از استقبال فروش بالای این اتومبیل الکتریکی مقرون به صرفه شرکت تسلا است.
تسلا هدف داشته تا ماه سپتامبر هر ماه 1500 دستگاه مدل 3 را به تولید برساند تا پاسخگو تقاضا بالای خرید محصول مقرون به صرفه جدید باشد. البته کمپانی پیش بینی کرده تا دسامبر سال جاری بیش از 20 هزار دستگاه مدل 3 را به تولید رسانده و این بدان معناست که هر روز با افزون شدن تعداد پیش خریدها، شرکت موردبحث پاسخگو نیاز و تقاضا باشد.
تسلا افزود در کنار افزایش فروش مدل 3، دو خودرو مدل اس و X نیز با افزایش فروشی رو به رو خواهند شد. جالب اینجا بوده کسانی که به پیش خرید مدل 3 پرداختند باید مدت زمان طولانی جهت کسب وجه پرداختی خود منتظر بمانند. با این حساب اگر شما نیز پیش خرید مدل 3 را انجام دادید و مایل به خرید آن نیستید باید مدت زمان طولانی را برای کسب وجه خود صبر نمایید. با وجود آن که میزان فروش محصولات تسلا رو به افزایش است، اما شرکت گزارش درآمد سه ماهه گذشته خود را اعلام نکرده که حقیقتا جالب توجه می باشد.

کد خبر 77872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha