سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی می شود

پرشین خودرو: به دنبال حضور جدی فولکس واگن در ایران از طریق شرکت ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن‌، تارنمای این شرکت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  پرشین خودرو، شركت ماموت‌خودرو به عنوان نماینده رسمی كمپانی بزرگ فولکس واگن آلمان، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای فولکس واگن، نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی كشور بوده است و همچنین موجب افزایش تنوع مدل خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته‌ها و انتظارات مخاطبان ایرانی می باشد.

به گزارش روابط عمومی ماموت خودرو، این سایت از تاریخ 18 مردادماه سال جاری رسما رونمایی و در معرض بازدید مخاطبان قرار خواهد گرفت، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این تارنما اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص شرکت ماموت خودرو و نیز خودروهای فولکس واگن دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید: علاوه بر اطلاعات عمومی شرکت فولکس واگن و شرکت ماموت خودرو نماینده رسمی این خودروساز در ایران، علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی خودروهای پاسات و تیگوان را نیز در این تارنما به نشانی www.volkswagen.ir مشاهده نمایند.

در خاتمه این گزارش آمده است: تیگوان و پاسات به عنوان دو محصول پرفروش بزرگ‌ ترین گروه خودروسازی جهان پا به ایران خواهند گذاشت، فولکس پاسات اکنون به یک سمبل و نماد موفقیت در میان محصولات فولکس واگن تبدیل شده است و به‌عنوان محبوب‌ترین مدل در میان رقبای خود شناخته می‌شود، همچنین فولکس تیگوان، نشانه‌ای از آغاز ورود شاسی بلندهای‌ نوآورانه به بازار است که دقیقا برای بازارهای خاص و در طیف گسترده ای از بخش ها طراحی شده است.

شایان ذکر است در این وب سایت لینک‌های ارتباطی با فولکس واگن ایران از قبیل اینستاگرام، کانال تلگرام، لینکدین و ... در اختیار شما گذاشته خواهد شد، همچنین می‌توانید از طریق برنامه آپارات ویدئوهای جذاب و هیجان انگیز ماموت خودرو را مشاهده کنید و با عضویت در کانال تلگرام
فولکس‌ واگن از آخرین اخبار و اطلاعات این گروه خودروسازی مطلع خواهید شد.

کد خبر 78122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha