گران قیمت ترین مدل فورد F-150 را بشناسید

پرشین خودرو: فورد، قیمت نسخه‌های مختلف پبکاپ F-150 مدل ۲۰۱۸ را اعلام کرده است که گران‌ترین مدل، قیمتی بیش از ۷۱ هزار دلار دارد و گران‌ترین وانت استاندارد دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، یک‌صد سال پیش، فورد اولین وانت خود را معرفی کرد که بر اساس محصول مشهور فورد یعنی مدل T ساخته شده بود و با نام TT شناخته می‌شد. این  وانت اولیه، توانایی حمل یک تن بار داشت. فورد TT خودرویی مخصوص کار بود و در آن زمان ۶۰۰ دلار قیمت داشت که با معیارهای امروزی، در حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار برآورد می‌شود.

فورد F-150

به‌تازگی، فورد مدل ۲۰۱۸ خودروی F-150 را معرفی کرده است که گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ی آن قیمتی نزدیک به شش برابر مدل TT دارد و دقیقا ۷۱ هزار و ۱۸۵ دلار فروخته خواهد شد. البته با چنین قیمتی می‌توان نسخه‌ای فول‌آپشن فورد F-150 رپتور را نیز خریداری کرد که البته کارایی متفاوتی دارد و چندان به‌عنوان یک خودروی کار مناسب نیست. با این مبلغ می‌توان به سراغ فورد F-150 Limited SuperCrew نیز رفت که قیمت دقیق آن، ۷۰ هزار ۸۹۰ دلار است.

این مدل به پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری شش سیلندر اکوبوست، سیستم چهارچرخ محرک و جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار مجهز است. البته قیمت تمامی این گزینه‌ها، تقریبا به بی‌ام‌و سری ۷ جدید نزدیک شده است و شاید افراد زیادی نباشند که بخواهند چنین مبلغی برای یک خودرو با مصارف صنعتی هزینه کنند.

فورد F-150

قیمت بالای این وانت، مشکل چندان بزرگی ایجاد نمی‌کند؛ چون همچنان نسخه‌هایی از فورد F-150 وجود دارند که برچسب قیمتی آن‌ها با یک خودروی سواری هماهنگی دارد. ارزان‌ترین مدل فورد F-150، در تیپ XL تک کابین که فاقد سیستم چهارچرخ محرک است، تنها ۲۸ هزار و ۶۷۵ دلار قیمت دارد. این وانت‌بار به رادیوی FM/AM و کف‌پوش وینیلی نیز مجهز است که برای چنین قیمتی مناسب هستند. مدل بعدی، تیپ XLT است که قیمت آن کمی بیش از ۳۴ هزار دلار است. 

فورد F-150

برای کسانی که به دنبال یک وانت‌بار لوکس هستند، مدل Limited موجود است که قیمت پایه‌ی آن ۵۳ هزار و ۹۴۵ دلار خواهد بود. با اضافه کردن حدود ۶ هزار دلار به این مبلغ، می‌توان آپشن‌هایی چون تودوزی تمام چرم، دوربین دید ۳۶۰ درجه و بسیاری از امکانات دیگر را با این خودرو دریافت کرد. البته آپشن‌های بسیاری را می‌توان برای فورد F-150 سفارش داد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای مثال می‌توانید پکیج تریلر به قیمت ۹۹۵ دلار، کاور محفظه‌ی بار به قیمت ۹۹۵ دلار، رنگ سفید پلاتینیومی به قیمت ۵۹۵ دلار، پوشش داخلی محفظه‌ی بار به قیمت ۴۹۵ دلار، اکسل دارای ضریب ۳.۵۵ با قیمت ۴۷۰ دلار و در انتها باک بنزین ۱۳۵ لیتری به قیمت ۴۴۵ دلار را برای این خودرو سفارش دهید. البته قیمت این آپشن‌ها زمانی که بیش از ۷۰ هزار دلار خرج یک وانت می‌کنید، چندان به چشم نمی‌آید و خیلی مهم نیست که ۱۰۰ دلار بالاتر یا پایین‌تر پرداخت کنید.

فورد F-150

در انتها باید اشاره کرد که فورد F-150 Limited مجهز تمامی آپشن‌های موجود، یک خودروی لوکس و پیشرفته است که امکانات زیادی دارد؛ این مسئله، نسخه‌ی لیمیتد را کاملا متفاوت از F-150 رپتور می‌کند که یک محصول آفرود تمام‌عیار البته با قیمت مشابه است.

 

 

زومیت

کد خبر 78166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha