راه اندازی سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در قزوین

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان قزوین از راه اندازی سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی به صورت پایلوت در استان خبر داد.

ب گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نصر ا... بیگلری  اظهار داشت: در راستای کاهش تصادف، سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی با حضور نماینده پلیس راه راهورناجا، رئیس مرکز مدیریت راههای کشور، مدیر کل فاوا سازمان راهداری و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول تعداد ۲۱ سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است افزود: استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب و اطلاعات و تصاویر ثبت شده توسط سامانه های مذکور به مرکز مانیتورینگ قرارگاه پلیس راه متصل می شود.

رئیس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه اطلاعات ثبت شده از خودروهای عبوری توسط کاربر پالایش و سپس تایید خواهد شد گفت: پس از احراز تخلف صورت گرفته از طریق اجرائیات پلیس راهور ناجا برای متخلفین برگ جریمه صادر و در سیستم خلافی خودرو منظور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعلاً از ۲۱ سامانه هوشمند ثبت تخلفات تعداد ۱۸ دستگاه فعال و قابل بهره برداری است افزود: سه دستگاه دیگر نیز از طریق پلیس راهور ناجا پس از بررسی و آزمایش، کد صادر و فعال خواهد شد.

سرهنگ بیگلری در پایان تصریح کرد: در فاز دوم طرح نیز تعداد ۲۳ سامانه ثبت تخلف در محورهای اصلی و بزرگراه ها نصب و راه اندازی خواهد شد که مقدمات آن فراهم و در حال پیگیری است.

کد خبر 78586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha