کد خبر 78610
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
۱۴ سرنشین محبوس شده در مینی‌بوس نجات یافتند

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۴ سرنشین به دلایل نامشخصی با یک دستگاه کامیونت برخورد کرد و از مسیر منحرف شده است.

به گزارش پرشین خودرو، جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی)  بیان داشت: در ساعت ۱۱ و ۵۷ دقیقه صبح امروز حادثه تصادف در جاده ورامین در ابتدای پل تقی‌آباد اتفاق افتاد که دو ایستگاه به محل اعزام و مشاهده شد که یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۴ سرنشین به دلایل نامشخصی با یک دستگاه کامیونت برخورد کرده و از مسیر منحرف شده است.

او افزود: این مینی‌بوس پس از برخورد با گاردریل‌های کنار جاده متوقف شد. تمام سرنشینان این مینی‌بوس داخل این خودرو محبوس بودند و نمی‌توانستند از‌ آن خارج شوند.

سخنگوی آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشان‌ها ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند. درب مینی‌بوس را باز کردند و هر ۱۴ نفر را از مینی‌بوس خارج کردند. در این حادثه ۸ نفر یعنی دو خانم و ۶ آقا دچار مصدومیت از نقاط مختلف بدن شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند. شش مرد دیگر نیز وضعیت نسبتاً بهتری داشتند.

او تاکید کرد که خودرو به محل امنی منتقل و محل نیز تحویل عوامل پلیس‌راهور شده است. عملیات نیز در ساعت ۱۲و ۲۳ دقیقه به پایان رسید.
 

کد خبر 78610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha