راه اندازی طرح ویژه خودروهای کارکرده تویوتا

پرشین خودرو: خرید و فروش خودروهای دست دوم همواره برای مالکین و خریداران مشکلاتی را به همراه داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، خریداران خودروهای دست دوم همیشه با عدم اطمینان به سراغ خودروی مورد نظرشان می روند، زیرا اطلاعات دقیقی از گذشته خودرو خصوصا وضعیت فنی آن ندارند. از طرف دیگر فروشندگان سعی دارند خودروی دست دوم و کارکرده خود را با قیمت بیشتر و ضرر کمتری بفروش برسانند. در این میان یافتن بنگاه های منصف و مطمئن به منظور اطمینان خاطر طرفین معامله نیز بر سختی این امر افزوده است. در این راستا شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران قصد دارد با راه اندازی یک وب سایت حرفه ای در این حوزه، به خرید و فروش خودروهای دست دوم و کارکرده تویوتا نظم خاصی بدهد. نظمی که تاکنون در هیچ یک از سایت های فروش خودرو در داخل کشور به چشم نخورده است.

راه اندازی سایت خرید و فروش خودروهای دست دوم توسط ایرتویا کمک شایانی به مالکین خودروهای تویوتا و لکسوس جهت خرید و فروش این برند با کیفیت ژاپنی می کند. خودروهای تویوتا به عنوان کم استهلاک ترین خودرو در دنیا شناخته می شوند و همین امر باعث شده تا بازار دست دوم این برند نیز بسیار داغ تر از خودروهای سایر برندها باشد. حال ایرتویا با درنظر گرفتن این خلا بزرگ در بازار کشور و نگرانی های علاقه مندان به این برند در ارتباط با خرید مطمئن و راحت خودروهای دست دوم اقدام به راه اندازی چنین سایتی کرده است.

در این سایت کاربران می توانند در خواست خرید و فروش خودروی مورد نظر خود را ثبت کنند. حتی می توانند با مراجعه به این سایت از قیمت کارشناسی شده خودروی خود مطلع شوند و برای کارشناسی گارانتی و کیفی خودرو از نظرات کارشناسان این سایت بهرمند شوند.

کد خبر 78668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha