ایرانیان کدام برند ها را ترجیح می دهند؟

پرشین خودرو: در سال جاری میلادی، پایگاه اطلاع رسانی Statist بررسی خود از محبوبیت محصولات ساخت کشورهای مطرح جهان را بر اساس نظر ۴۳۰۳۴ نفر مصاحبه شونده، منتشر کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، در بین ۲۰ کشور تولید کننده اول دنیا، محصولات ساخت کشور آلمان معتبرترین و محبوب‌ترین محصولات، ارزیابی شده است. محصولات کشور آلمان، به عنوان کشوری پیشگام در عرصه صنعت، از دیرباز نماد کیفیت بوده است.

توجه به تولیدات صنعتی و تاکید بر تحقیق و توسعه با هدف بهبود کیفیتِ محصولات، از جمله خصیصه‌های صنایع آلمانی است که مصرف کنندگان را به مشتریانی وفادار مبدل ساخته است.

در ایران نیز، تمایلات و رویکردهای سیاسی و فرهنگی در دهه ۲۰ شمسی به کشور آلمان، سبب شد در بخش‌هایی چون نساجی، راه آهن، فولاد، راه سازی، خودرو و... ایرانیان از خدمات و محصولات کشور آلمان استفاده نمایند. شاید این رویکرد در کنار کیفیت محصولات آلمانی تا به امروز سبب شده تا در مقایسه با محصولات آمریکایی، ژاپنی، چینی، کره‌ای و... هنوز ترجیح مردم ما محصولات خوشنام آلمانی باشد.

حضور خودروهایی مانند فولکس واگن، بنز و بعدها بی ام دبلیو در بازار ایران، از فیلم‌های قدیمی گرفته تا تاکسی‌های دیزلی شهر تهران و تشریفات مقامات، همواره برند خودروهای آلمانی را به عنوان خودرویی قوی، مستحکم، ایمن و کم استهلاک در اذهان حک کرده است.

آلمانی­ها از تغییرات تکنولوژی، کشف دستاوردهای میان رشته‌ای مانند نانو، مکاترونیک و همچنین پارادایم رسانه، هرگز غافل نشده‌­اند و در تولیدات خود از آنان بهره می­‌برند. به جرات می‌توان گفت که در بسیاری از حوزه‌ها، آلمان به عنوان پیشگام مطرح بوده و بعدها سایر کشورها با تکمیل و یا اندکی تغییر از دست‌یافته‌های آنان در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

انتخاب خودروهای آلمانی در ایران به عنوان گزینه اصلی، مرهون تصویری است که متکی بر پیشینه‌ای پایدار، برجسته، مطمئن، ایمن و باکیفیت است که طی این سال‌ها برندهایی چون فولکس‌واگن، بنز و ... با محصولات و خدمات پس از فروش متمایز و منحصر به ­فرد خود در حافظه بازار ایران به جای گذاشته­‌اند.

میزان محبوبیت تولیدات صنعتی جهان در بین مردم 

 

 

 

مهر

کد خبر 78689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha