ركستون جی٤ پاییز امسال به ایران می آید

پرشین خودرو: رئیس اداره فروش رامک خودرو از ورود رکستون جی4 به ایران تا 3 ماه آینده و پس از نیوکوراندو پرمیوم پلاس به بازار ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روزبه خلیلی با بیان این مطلب و لزوم گسترش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سانگ یانگ در ایران و ارائه خدمات مطلوب و مطابق با استانداردهای این برند در ایران گفت: سومین شوروم رامک خودرو تا چند روز آینده در منطقه یوسف آباد تهران افتتاح می شود.


رئیس نمایشگاه های دفتر مرکزی رامک خودرو افزود: در حال حاضر 37 مرکز فروش و خدمات پس از فروش در ایران به صاحبان خودروهای سانگ یانگ خدمات می دهند و به زودی مرکز فروش و خدمات پس از فروش این برند در شهر مشهد نیز به شبکه نمایندگی های سانگ یانگ در ایران اضافه می شود.

رئیس سازمان فروش رامک خودرو با انتقاد از ایجاد تغییرات در تبصره 13 و تحمیل هزینه های 8 تا 9 میلیونی روی هر دستگاه خودرو ادامه داد: کمبود گواهی اسقاط خودرو در بازار و مشکلات ثبت سفارش در کشور مبدا باعث ایجاد مشکلاتی در روند تحویل خودرو به خریداران می شود که با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت، همچون افزایش ثبت سفارش در شرکت مادر به دنبال کاهش و از بین بردن مشکلات در روند فروش و تحویل خودرو در ایران هستیم.

خلیلی در پایان افزود: رکستون جی4 که در سگمنت شاسی بلندهای سایز بزرگ با اتاق 7 نفره قرار می گیرد تا 3 ماه آینده نخستین نمونه های آن به ایران وارد خواهد شد.

وی رونمایی از این محصول لاکچری سانگ یانگ در ایران را به نمایشگاه خودرو تهران موکول کرد و گفت: به احتمال بسیار زیاد این محصول در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که در آذرماه و در شهر نمایشگاهی آفتاب واقع در جنوب پایتخت برگزار می شود، لانچ خواهد شد.


 

کد خبر 78691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha