تجلیل از آزادگان با حضور مدیر بانک ملت

جمعی از آزادگان بانک ملت با حضور مدیرعامل، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پرشین خودرو، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این مراسم دوران دفاع مقدس را دورانی فراموش ناشدنی خواند و اظهار داشت: امنیت امروز کشور به برکت ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با جانفشانی و ایثارگری های خود، از جان و مال و ناموس این مرز و بوم دفاع کردند.
وی با اشاره به ارزش کار بزرگ آزادگان در هنگام اسارت در چنگال رژیم بعث عراق، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس دوران تبلور بسیاری از ارزش ها بود و امیدوارم خدا به ما توفیق دهد تا ارزش گوهر متبلور در آن دوران را بدانیم.
دکتر اخلاقی با تاکید بر این نکته که قلم و کاغذ یارای توصیف این دلاورمردی ها و جانبازی ها را ندارد، دیدار با جانبازان را فرصتی برای تذکر به خود دانست و ادامه داد: آزادگان کارخانه های انسانی ارزش آفرینی هستند که دیدار با آنها و یادآوری خاطرات ایثارگری ها، به زندگی و فعالیت ما برکت خواهد داد.
وی با تاکید بر این نکته که این خاطرات باید به نسل جوان نیز منتقل شود، اظهار امیدواری کرد که به برکت این قدم های خیر، این مرز و بوم کماکان ایمن باقی بماند و فرزندان ما بتوانند در محیطی امن، رشد و تعالی داشته باشند.
مدیرعامل بانک ملت گفت: به عنوان یکی از شهروندان این مرز و بوم، قدردان فداکاری ها و رشادت های آزادگان هستم.
مرتضی فراهانی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیر امور حراست نیز در سخنانی تاکید کرد: توجه به ایثارگران همواره مدنظر و مورد عنایت ویژه مدیریت عالی بانک بوده است.
وی با بیان این نکته که هم اکنون شاهد تاثیرات معجزه آسای فداکاری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس هستیم، ادامه داد: شرایط امن امروز کشور، مرهون این تلاش ها و ایثارگری ها است.
مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی هم در سخنانی، تجلیل از آزادگان را یک وظیفه خواند و این کار را تجلیل از سال ها رشادت و ایثارگری های این عزیزان دانست.
در این مراسم، چند تن از کارکنان آزاده بانک ملت، به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.
در پایان مراسم نیز با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، با اهدای لوح سپاس و هدایایی، از آزادگان تجلیل شد.

 

کد خبر 78946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha