تصادف پراید با سرنشینانی که مشغول تعمیر خودرو بودند

پرشین خودرو: پراید در حاشیه بزرگراه متوقف بود و سه سرنشین این وسیله نقلیه در حال تعمیر خودرو بودند که ناگهان خودروی پراید دیگر از راه رسیده و به شدت با پراید متوقف شده و سرنشینان آن تصادف کرد.....

به گزارش پرشین خودرو،  ساعت 8:55 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 32 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

احمد قاسمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی پراید در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف بود و سه سرنشین این وسیله نقلیه در حال تعمیر خودرو بودند که ناگهان یک خودروی پراید دیگر از راه رسیده و به شدت با سرنشینان پراید و عقب این خودروی سواری برخورد کرده بود.

وی افزود: به دنبال این حادثه علاوه بر مصدومیت سه سرنشین خودروی متوقف شده در کنار بزرگراه، راننده جوان خودروی پراید دیگر نیز به سختی مجروح شده بود.

قاسمی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هر دو خودرو سواری را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف صحنه تصادف، هر چهار مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از انتقال هر دو خودروی سواری به حاشیه جاده و ایمن‌سازی کامل محل، به ایستگاه خود بازگشتند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور بررسی و اعلام می‌شود.

 

تسنیم

کد خبر 78961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha