وضع خوب گروه سایپا در رسیدگی به شکایات مشتریان+جزئیات

پرشین خودرو: براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است.

به گزارش  پرشین خودرو،  در نشست مشترک عباس صفری، رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا و علیرضا محبوبی، رئیس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، عملکرد گروه خودروسازی سایپا از مجموع پرونده های ارجاعی از وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سایر سازمان ها به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته، مثبت ارزیابی شد.

براین اساس، میانگین رضایت مندی مشتریان در رسیدگی به شکایات از کل خودروسازان در سال نود و پنج، 66 درصد بوده است که گروه سایپا با 72 درصد رضایت مندی مشتریان جهت رسیدگی به شکایات، بالاتر از میانگین کل خودروسازان قرار دارد. با توجه به نتایج حاصله، گروه سایپا در میان 4 خودروساز بزرگ کشور، در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار می گیرد که این دستاورد حاصل تلاش بی وقفه کلیه همکاران دست اندرکار کسب رضایت مشتری در راستای اهداف تعریف شده مدیر عامل محترم گروه خودرو سازی سایپا می باشد.

برابر اعلام رئیس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا درکمتر از دو سال از زمان تاسیس خود، توانسته است تاثیرات چشمگیری در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان این گروه داشته باشد.

کد خبر 78991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha