کد خبر 79316
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
فروش مرسدس بنز از طریق عقود اسلامی

پرشین خودرو: شرکت امارات موتور با همکاری بانک اسلامی ابوظبی، از طریق تسهیلات مبتنی بر عقود اسلامی خودروهای مرسدس بنز را عرضه می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت تامین مالی مرسدس بنز با همکاری بانک اسلامی ابوظبی و شرکت امارات موتور (EMC)، طرحی برای تامین مالی فروش محصولات نو و دست‌دوم مرسدس بنز از طریق عقود اسلامی همانند مرابحه ارائه کرده است.
مشتریان می‌توانند از مساعده سپرده، خرید نسیه، پرداخت‌های اقساطی و امکان دریافت قراردادهای کوتاه‌مدت از طریق خدمات بانک اسلامی ابوظبی با همکاری شرکت امارات موتور استفاده کنند.
فیلیپ کینگ، رئیس واحد بانکداری خرد بانک اسلامی ابوظبی می‌گوید: ارائه راهکارهای تامین مالی جذاب و منعطف در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از خدمات رایج بانک اسلامی ابوظبی است. این همکاری مهیج با شرکت امارات موتور به مشتریان آنها اجازه می‌هد تا از محصولات منطبق با شریعت ما استفاده کنند و هرگونه محصولات مرسدس بنز را با نرخ‌های سود مناسب خریداری کنند.
شرکت امارات موتور، نماینده توزیع مرسدس بنز در ابوظبی، به مشتریان خود راهکارهای تامین مالی گوناگونی را از طریق بانک اسلامی ابوظبی ارائه می‌کند که آنها را قادر می‌سازد خودروهای مورد علاقه خود را با تنوعی از طرح‌های ممکن خریداری کنند.
کریس ادواردز، مدیر کل وسایل نقلیه تجاری شرکت امارات موتور می‌گوید: «به دلیل شرایط نامساعد بازار در سال‌های اخیر، بیشتر مشتریان به دنبال راهکارهای تامین مالی معقول و قابل اعتماد هستند تا به آنها برای خرید خودروهای مرسدس بنز کمک کند. ما این گزینه‌ها را از طریق همکاری با شرکای معتبر و قابل اطمینان همچون بانک اسلامی ابوظبی در اختیار آنها قرار می‌دهیم. ما در پی رابطه‌ای بلندمدت و موفقت‌آمیز هستیم که هم برای سازمان‌ها و هم برای مشتریان ما سودمند باشد.

آنا

کد خبر 79316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha