افزایش قیمت خودرو تاثیری بر قیمت لوازم یدکی نداشته است

پرشین خودرو: رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز گفت: افزایش قیمت خودروها با توجه به رکود بازار، هیچ تاثیری بر روی نرخ قطعات و لوازم یدکی نداشته است.

به گزارش پرشین خودرو، محمود بازرگان  اظهار کرد: با توجه به این‌که قیمت خودرو در بازار هنوز آنطور که باید به صورت کاذب افزایش نداشته، قیمت قطعات و لوازم یدکی نیز تغییر نکرده و بازار صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو همچنان راکد است.

وی افزود: با توجه به رکود و کسادی بازار همه در تلاش هستند تا محصولات خود را به فروش برسانند و این مساله باعث شده تا قیمت‌ها تغییری نکنند.

رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز تصریح کرد: با افزایش قیمت خودرو در بازار تغییری در نرخ ارائه خدمات در نمایندگی‌های مجاز خودرو به وجود نیامده و نرخ ارائه خدمات در این نمایندگی‌ها نیز همچنان ثابت است.

بازرگان عنوان کرد: رکود بیش از حد بازار اجازه افزایش قیمت محصولات و قطعات را نمی‌دهد و این مساله باعث ثابت ماندن نرخ قطعات و لوازم یدکی خودرو در بازار شده است. در چند ماهه آینده نیز با توجه به رکود حاکم بر بازار پیش بینی می‌شود تا نرخ قطعات تغییری نکند.

وی گفت: رکود حاکم بر بازار به نوعی باعث به وجود آمدن رقابتی میان فروشندگان لوازم یدکی و قطعات خودرو شده که خود عاملی برای عدم افزایش و تغییر قیمت محصولات در بازار است.

رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز خاطرنشان کرد: تورم کلی باعث افزایش نرخ قطعات در بازار می‌شود اما با توجه به افزایش جزیی قیمت خودروها و رکود حاکم بر بازار پیش بینی می‌کنیم که تا چند ماه آینده نیز قیمت لوازم یدکی و قطعات خودرو گران نشود.

 

کد خبر 79710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha