ارسال دعوت‌نامه قیمت پژو 2008 را مشخص کرد

پرشین خودرو: بالاخره پس از چندین هفته انتظار، تولید رسمی پژو 2008 در ایران‌خودرو آغاز شد، تا تحویل این محصول به اولین سری از ثبت‌نام‌کنندگان، از اوایل مهرماه کلید بخورد.

به گزارش پرشین خودرو، آن طور که خبر می‌رسد، ایکاپ (شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو) بخشی از پک‌های تولیدی پژو 2008 را که پیش‌تر سفارش‌گذاری کرده بود، تحویل گرفته و بنابراین تولید این محصول به‌طور رسمی در ایران آغاز شده است.
از همین رو ایکاپ برای آن دسته از مشتریانی که موعد دریافت خودروشان شهریورماه بوده، دعوتنامه ارسال کرده و به‌زودی پژو 2008 آنها را تحویل خواهد داد. طبق آنچه در دعوتنامه‌ها قید شده، قیمت رسمی و نهایی پژو 2008 برای تحویل در موعد شهریور، حدود 104 میلیون تومان است، با این حال تخفیفی پنج میلیون تومانی برای آن لحاظ شده است.
با احتساب این تخفیف، قیمت پژو 2008 به 99 میلیون تومان کاهش پیدا کرده و در کنار آن البته سود مشارکت 15 درصدی نیز لحاظ شده تا این محصول با قیمتی برابر با 97 میلیون تومان به دست مشتریان برسد.
بنابراین مشتریانی که موعد تحویل پژو 2008 آنها شهریورماه است، با احتساب 60میلیون تومان ودیعه پرداختی، باید 37 میلیون تومان دیگر به حساب ایران‌خودرو واریز کنند.اما هرچند ایران‌خودرو سری اول پژو 2008‌های تولیدی را با قیمت 97 میلیون تومان تحویل خواهد داد، با این حال مشخص نیست که قیمت این محصول برای نوبت‌های بعدی، چقدر تعیین شود. به‌عبارت بهتر، ممکن است ایران‌خودرو قیمت پژو 2008 را برای تحویل در ماه‌های پس از شهریور، تغییر داده و حتی تخفیف پنج میلیون تومانی را نیز اصلا لحاظ نکند.
طبق گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، تغییرات نرخ ارز به‌طور مستقیم در تعیین قیمت پژو 2008 اثر خواهد گذاشت؛ بنابراین این امکان وجود دارد که این محصول در نوبت‌های بعدی تحویل و در صورت نوسان ارزی، با تغییرات قیمتی مواجه شود.

 

دنیای اقتصاد

کد خبر 80530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha