۲ کشته و ۲ زخمی بر اثر تصادف ۶ خودرو در جاده ورامین

پرشین خودرو: سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: تصادف ۶ خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده ورامین، دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار چند خودرو در جاده ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:08 صبح امروز حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده ورامین، نرسیده به روستای قلعه‌نو به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ترافیک سنگینی مواجه شدند که در اثر این حادثه ایجاد شده بود به طوریکه آتش‌نشانان در لاین مخالف متوقف شده و با تجهیزات لازم روانه محل حادثه شدند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد 6 دستگاه خودرو (سه پراید، یک مینی‌بوس شخصی، یک پژو 405 و یک موتورسیکلت) به شدت با هم برخورد کردند که در اثر حادثه راکب جوان موتورسیکلت به سطح جاده پرتاب شده و در دم جان خودش را از دست داده بود.

ملکی افزود: داخل اتاقک متلاشی شده یکی از خودروهای پراید، سه سرنشین (سه مرد) محبوس شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و هر سه نفر را از خودرو خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داده است همچنین دو سرنشین دیگر به شدت مصدوم شده بودند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در مجموع در این حادثه، دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند؛ در نهایت خودروها به حاشیه جاده منتقل و با کمک عوامل پلیس راهور معبر بازگشایی شد و عملیات به پایان رسید.

کد خبر 80853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha