کد خبر 80886
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
بهترین کراس اوورهای سال 2017 را بشناسید

پرشین خودرو: در این مطلب قصد داریم شما را با برترین ها کراس اوورهای سال 2017 آشنا سازیم که محصولات کارآمد و قابلی هستند و با ابعاد استاندارد و طراحی مطلوب توانستند نظر همگان را به خود معطوف دارند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت های تولیدکننده خودرو همیشه سعی داشته بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهند. از این رو سعی می کنند محصولی را توسعه دهند که ویژگی های لازم را به عنوان یک خودرو داراست. مدل های مخلتفی را در بازار شاهد هستیم که باید به سدان، مینی ون، هاچ بک، واگن و برخی دیگر پرداخت. در این میان مدل های شاسی بلند یا کراس اوور توانستند محبوبیت بسیاری پیدا کرده و موردتوجه قرار گیرند. این نشان می دهد خودروسازان توانستند به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کرده و بتوانند نتیجه مورد نظر را کسب کنند.

قطعا چنین مطلبی شما را با مدل های بزرگی آشنا خواهد کرد:

10- سوبارو کراس ترک 2017

شرکت سوبارو یکی از برندهای شناخته شده بازار محسوب شده که اخیرا کراس ترک 2017 را روانه بازار کرد. این مدل به پیشرانه 2.0 لیتری 148 اسب بخاری مجهز شده که در کنار گیربکس 5 سرعته دستی می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ایمنی و سرگرمی ایده آل، طراحی جذاب با رینگ های 17 اینچی آلومینیومی از جمله ویژگی های کراس ترک سوبارو محسوب می شود. این مدل را باید یکی از برترین کراس اوور کمپانی سوبارو دانست که میتواند عملکرد قابلی از خود به نمایش بگذارد.

9- شورولت ترکس 2017

شورولت در بیشتر زمینه ها خودرویی برای تولید دارد. یکی از مدل های کراس اوور این کمپانی ترکس 2017 بوده که محصولی کامپکت و کارآمد است. پیشرانه 1.4 لیتری 138 اسب بخاری توربو در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ایمنی و سرگرمی ایده آل، طراحی جذاب با رینگ 16 اینچی فلزی و برخی دیگر لیست ویژگی های آن را تکمیل می کند. ترکس 2017 شاسی بلند قابل توجهی از برند شورولت به شمار می رود و می توان آن را محصولی ایده آل دانست.

8- فورد اسکپ 2017

فورد یکی از برندهای بزرگ خودروسازی ایالات متحده بوده که با کمی بررسی سبد محصولات آن می توانیم به مدلی چون اسکپ برسیم. کراس اووری که پیشتر مدل 2017 آن با پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست 179 اسب بخاری توربو با گیربکس شش سرعته اتوماتیک راهی بازار شد. این پیشرانه در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک، سیستم ترمز ضد قفل ABS و برخی دیگر اکوسیستم فنی بالایی را فراهم می آورد. طراحی اسپرت با رینگ های 17 اینچی آلومینیومی، سیستم کامل ایمنی، سیستم سرگرمی کارآمد و برخی دیگر، اسکپ 2017 فورد را به محصولی قابل تبدیل کرد که تحسین برانگیز است.

7- لکسوس NX 200t 2017

شرکت لکسوس به عنوان برند لوکس تویوتا همیشه محصولات خوبی را تولید کرده است و یکی از تولیدات این کمپانی کراس اوور NX 200t 2017 است. مدلی با پیشرانه 2.0 لیتری 235 اسب بخاری توربو که در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک ، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ایمنی وسرگرمی کامل، طراحی اسپرت و جوان پسند با رینگ های 17 اینچی آلومینیومی، لکسوس NX 200T 2017 را به محصولی کارآمد و برتر در میان کراس اوورها تبدیل کرده است.

6- تویوتا RAV4 XLE 2017

تویوتا را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو دانست که تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. از جمله آنها باید به کراس اوور RAV4 XLE 2017 اشاره کرد که با پیشرانه 2.5 لیتری 176 اسب بخاری شش سرعته اتوماتیک همراه شده و به ترمز ضد قفل ABS مجهز است. سیستم ایمنی و سرگرمی کامل، طراحی اسپرت و چشمگیر با رینگ های 17 اینچی آلومینیومی از دیگر ویژگی های این محصول شرکت ژاپنی است.

5- فیات 500X 2017

فیات یکی از برندهای شناخته شده صنعت اتومبیل بوده که اخیرا نسخه جدید فیات 500X کراس اوور را معرفی و عرضه کرد. این مدل به پیشرانه 2.4 لیتری 180 اسب بخاری در کنار گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مجهز است. سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم ایمنی و سرگرمی قابل توجه، طراحی خانوادگی و کامپکت، رینگ های 17 اینچی آلومینیومی و برخی دیگر از ویژگی محصول فیات است. خودرویی جوان پسند که می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و کارآمد می باشد. بنابراین حضور آن در لیست جای تعجبی ندارد.

4- هوندا HR-V 2017

شرکت هوندا اخیرا مدل جدید کراس اوور HR-V 2017 را عرضه داشت. مدلی با پیشرانه 1.8 لیتری 141 اسب بخاری که در کنار گیربکس شش سرعته دستی می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این مدل به سیستم ترمز ضد قفل ABS مجهز بوده و فناوری های ایمنی مختلفی روی آن قرار گرفته است. سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی در کنار تریم داخلی باکیفیت، HR-V 2017 را به مدل جذابی تبدیل کرد. طراحی آن نیز جذاب بوده و از رینگ های 17 اینچی آلومینیومی در آن به کار گرفته شد. بنابراین حضور آن در لیست برترین ها جای تعجبی را باقی نمی گذارد.

3- هیوندا توسان 2017

شرکت هیوندا را باید در تولید کراس اوور یکی از برندهای مطرح دانست. از جمله مدل های این کمپانی توسان 2017 بوده که پیشرانه 2.0 لیتری 164 اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شد. سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ایمنی و سرگرمی استاندارد و طراحی اسپرت و کارآمد از ویژگی های این کراس اوور کره ای است. رینگ 17 اینچی آلومینیومی بر لیست مشخصات این مدل می افزاید. بنابراین وجود توسان در لیست آن را به عنوان یک مدل کامل و تقریبا بدون نقص در مقایسه با رقبا نشان می دهد.

2- جیپ Renegade 2017

شرکت جیپ را با شاسی بلندهای قدرتمند و قابل توجه می شناسند. یکی از محصولات این شرکت کراس اوور جوان پسندی به نام Renegade 2017 است. خودرویی با پیشرانه 1.4 لیتری توربو 160 اسب بخاری با گیربکس شش سرعته اتوماتیک که توان بالایی به آن می بخشد. سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ایمنی و سرگرمی کامل، طراحی مجذوب کننده و جان سخت، رینگ های 16 اینچی آلومینیومی و برخی دیگر، از جمله ویژگی های جیپ Renegade 2017 بوده و وجود آن در لیست بی معنا نخواهد بود.

1- مزدا CX-5 گرند تورینگ 2017

شرکت مزدا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو ژاپنی بوده که اخیرا کراس اوور جدیدی را به نام CX-5 گرند تورینگ 2017 معرفی کرده است. این خودرو پیشرانه 2.5 لیتری اسکای اکتیو 187 اسب بخاری داشته که در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک می تواند عملکرد بالایی داشته باشد. سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ایمنی و سرگرمی کامل، طراحی اسپرت با رینگ های 19 اینچی آلومینیومی جذابیت ظاهری بسیاری به مدل بخشیده است. با ویژگی های مورد اشاره، مزدا CX-5 گرند تورینگ 2017 یک خودرو کامل به شمار می رود.

کد خبر 80886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha