این خودروها می توانندمعادلات بازار رابه هم بریزند

پرشین خودرو: هر یک از این خودروها با توجه به پیش بینی های قیمتی و سطح طراحی و تجهیزات قادرند معادلات بازار را در رده خود تغییر دهند...

به گزارش پرشین خودرو، مدت های مدیدی است که خودروی جدید و مهمی به بازار ایران پا نگذاشته و تقریبا می‌توان ادعا کرد از سال گذشته تا کنون به لیست مدل‌های وارداتی اتومبیل جریان‌سازی وارد نشده است. این رخداد به معنی نبود کاندیدهای قدر نیست و گویا با صحبت های اخیر مجتبی خسروتاج رییس سازمان توسعه تجارت، تا اواخر هفته آینده سامانه ثبت سفارش شروع به کار کرده و اقسام مدل های مجاز به ورود را برای بازار ایران مشخص می کند.

 گفته می شود این لیست تغییرات بسیاری به خود خواهد دید و در این دور، 5 سورپرایز مهم خواهد داشت. ما اینجا گزینه های اصلی ورود به بازار ایران که در لیست ثبت سفارش جدید، تازه وارد هستند را یک جا آورده‌ایم. هر یک از این خودروها با توجه به پیش بینی های قیمتی و سطح طراحی و تجهیزات قادرند معادلات بازار را در رده خود تغییر دهند.

فولکس‌واگن تیگوان/ کراس‌وور متوسط

بازار در انتظار این 5 مدل خودرو
 
مهم‌ترین اتفاق خودرویی سال ایران قطعا ورود رسمی برند معتبر فولکس‌واگن به ایران است و در این بین محصول شاسی‌بلند این شرکت با نام تیگوان به دلیل سطح بالای کیفی، ظاهر زیبا و نیز قیمتی در سطح خودروهای کراس‌اوور پرفروش بازار ایران از قبیل هیوندای سانتافه و کیا سورنتو، می تواند برگ برنده بزرگ ترین خودروساز جهان در ایران باشد. این خودروی اسپورت و مسافرتی که تا اینجای سال بالغ بر 250 هزار دستگاه در اقصی‌نقاط جهان فروش داشته، شانس این را دارد تا بخش مهمی از سبد 20 تا 25 هزار دستگاهی بازار ایران در رده کراس اوورهای متوسط را از آن خود کند.
 

دی‌اس7 کراس‌بک/ کراس‌وور لوکس

بازار در انتظار این 5 مدل خودرو

 

دی اس که زیر شاخه لوکس شرکت سیتروئن است و به نوعی همچون لکسوس برای تویوتا، نقش مکمل را در پیشبرد اهداف گروه پژو سیتروئن دارد، در ایران خودروی چندان شناخته شده ای نیست. این برند تازه تاسیس که کمتر از 10 سال قدمت دارد، در روزهای گذشته آزمایشی 6000کیلومتری را برای نشان دادن دوام و ماندگاری مدل 7کراس‌بک ترتیب داد و از نسل جدید خودروهای لوکس و زیبای خود رونمایی کرد. گفته می‌شود مدل 7 کراس‌بک احتمالا 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.

میتسوبیشی اکلیپس کراس/ کراس‌وور کامپکت

 

بازار در انتظار این 5 مدل خودرو

 

این خودرو آغاز راه جدید میتسوبیشی برای احیا و بازگشت به دوره طلایی خود است. طراحی جسورانه بخش جلو در کنار نمای متقاطع و عجیب عقب و البته فرم جمع و جور اتاق کمک کرده تا اکلیپس گراس که احتمالا حدود 200 میلیون تومان قیمت می خورد، به خوبی بتواند از پس رقبای کامپکت (جمع و جور) و شرقی خود برآید.

تویوتا آئوریس/ هاچ‌بک بزرگ

 

بازار در انتظار این 5 مدل خودرو

هاچ‌بک بزرگ تویوتا که در انگلستان تولید می‌شود یکی از جدی‌ترین گزینه‌های حضور در ایران است که از قضا در نمایشگاه خودرو تهران نیز رونمایی شد و مورد استقبال علاقمندان به برند تویوتا قرار گرفت. گفته می‌شود این محصول جدید با دو نوع پیشرانه تک سوز بنزینی و یا هیبریدی در ایران عرضه می شود و قیمتی 150 میلیونی خواهد داشت. رقیب مستقیم فولکس واگن گلف و پژو 308، خودرویی کم‌مصرف، اقتصادی و بسیار بادوام است که در انگلستان از فروش مناسبی برخوردار است.

پژو 3008 / کراس‌وور کوچک

بازار در انتظار این 5 مدل خودرو

یکی از جدی‌ترین گزینه‌های پژو سیتروئن برای عرضه در بازار بزرگ ایران یک کراس‌اوور متوسط با ظاهری اسپورت و جسورانه است که امسال توانست عنوان خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا را با عبور از سد ده‌ها خودروی مطرح از جمله آلفارومئو جولیا و مرسدس‌ای کلاس جدید به دست آورد. ۳۰۰۸ که از جدیدترین زبان طراحی پژو سود می‌برد اخیرا برای ورود به بازار ایران در حال آماده شدن است و به نظر می رسد با قیمت 200 میلیون تومان، می تواند از جمله گزینه های جدید و محبوب بازار ایران باشد که علاوه بر ظاهر زیبا، قیمت مناسبی هم دارد.

کد خبر 80917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha