بیشترین فراوانی قاچاق و تقلب در «قطعات و لوازم بدنه» خودروها است

پرشین خودرو: بر اساس سیاست های شرکت کرمان موتور باید به عنوان نماینده این شرکت برای هیوندای نیز مرکز خدمات پس از فروش مناسبی آماده کنیم.

محمد زارعی نماینده مرکزی کرمان موتور، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر برای برند لیفان و جک هر دو بخش فروش و خدمات پس از فروش را در نمایندگی کد 1715 در اختیار داریم اما برای برند هیوندای تنها بخش فروش فعال است که در آینده در حوزه خدمات این برند نیز تجهیز خواهیم شد.
وی ادامه داد: نمایندگی دو برند جک و لیفان ما در کیلومتر 4 جاده مخصوص تهران-کرج و نمانیدگی برند هیوندای نیز در بلوار سردار جنگل تهران واقع شده است.
زارعی افزود: نمایندگی کد 1715 با متراژ 4000 متر مربع حدود 1200 متر مربع فضای تعمیرگاهی در خدمت مشتریان وفادار کرمان موتور است.
وی در مورد زمان تجهیز مرکز خدمات پس از فروش برند هیوندای در نمایندگی خود گفت: بر اساس برنامه ریزی تا قبل از پایان سال از این مرکز بهره برداری خواهد شد.
مدیر نمانیدگی 1715 کرمان موتور تصریح کرد: در مورد فروش قطعات و لوازم یدکی نیز با تجهیز یک انبار 700 متری در محل نمایندگی خود، تمام نیازهای مشتریان و تعمیرگاه خود را بر طرف کرده و از این بابت نیز مشتریان ما کمترین دغدغه ای نخواهند داشت.
وی در مورد وجود قطعات تقلبی و قاچاق در بازار گفت: متاسفانه وجود این قطعات برای مشتریان ما مخاطرات بسیاری به وجود آورده است و این جدای از ضرر مالی استفاده از قطعه بی کیفیت و تقلبی است که گاهی خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد می کند.
زارعی در مورد قطعات پر مصرفی که به صورت قاچاق و یا تقلبی در بازار حضور دارند گفت: قطعات و لوازم بدنه از بیشترین فراوانی در بین قطعات مصرفی برخوردار هستند و بعد از آن نیز دیسک و صفحه و لنت ترمز جزو پر مصرف ها و البته سودآورترین قطعات قاچاق بازار قرار می گیرد.
وی در مورد چرایی استفاده مشتریان از این قطعات نیز گفت: متاسفانه قیمت قطعات غیر اصل از قطعات اصلی بسیار پایین تر است و همین تفاوت قیمتی موجب روی آوردن مشتریان به استفاده از این قطعات بی کیفیت است اما ایشان باید بدانند که قیمت پایین این قطعات نشان دهنده گران فروشی ما نیست بلکه تاکیدی است بر کیفیت ضعیف قطعاتی که از بازار تهیه می کنند.

کد خبر 81535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha