کد خبر 82077
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
ماجرای فیلم تصادف وحشتناک در زنجان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به انتشار فیلم به حادثه برخورد سخت یک دستگاه خودروی سواری با موتورسیکلت، گفت: راکب موتورسیکلت‌ بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ رمضان آفریدون  اظهار کرد: دیروز در خیابان 45 متری انصاریه یک دستگاه خودروی سواری 206 با سرعت سرسام‌آور در حال تردد بود که با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و موتور را 30 متر بر روی زمین می‌کشد.

وی افزود: با مشاهده فیلم این حادثه می‌بینیم که موتورسیکلت‌سوار با شدت به خودرو برخورد کرده و به هوا پرت شده و با فاصله زیاد از محل حادثه بر زمین فرود می‌آید که به خاطر عدم استفاده از کلاه ایمنی و نیز شدت حادثه متاسفانه این فرد جان خود را از دست داد.

این مسئول ادامه داد: خودروی سواری 206 در ادامه با توجه به سرعت بالایی که داشته پس از برخورد با موتورسیکلت با دو خودرو 206 و پراید نیز برخورد کرده و باعث وارد شدن خسارت به این دو خودرو شده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان بعد از بررسی حادثه در برخورد خودرو با موتورسیکلت هر دو طرف را به صورت 50 درصد مقصر اعلام کرده‌اند، افزود: راننده موتورسیکلت به‌علت عدم رعایت حق تقدم و راننده 206 به‌علت سرعت بیش از حد مجاز مقصر بروز این حادثه شناخته شده‌اند.

آفریدون ادامه داد: راننده خودروی 206 در رابطه با برخورد به دو خودرو دیگر مقصر شناخته شده است.

کد خبر 82077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha