اعلام نرخ پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین

پرشین خودرو: سازمان هواپیمایی کشور نرخ بلیت پروازهای عتبات عالیات را در ایان اربعین اعلام کرد.سازمان حمایت با گرانفروشان برخورد خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، از روابط عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت، سازمان هواپیمایی کشوری با مشارکت شرکت‌های هواپیمایی و به جهت شفافیت حقوق مسافران مانند سال‌های گذشته اقدام به تعیین نرخ پروازهای عتبات عالیات در بازه زمانی 13 تا 22 آبان ماه کرده است.
به همین منظور نرخ دربازه زمانی مذکور در مسیر «تهران – نجف- تهران» و «تهران – بغداد – تهران» و دیگر شهرها (رفت و برگشت) به جز مشهد مقدس حداکثر معادل یک میلیون و 200 هزار تومان و مسیر «مشهد- نجف – مشهد» و «مشهد- بغداد- مشهد» نیز حداکثر معادل یک میلیون و 500 هزار تومان تعیین شد.
همچنین در مسیرهای یک طرفه نرخ پروازی معادل 50 درصد نرخ رفت و برگشت خواهد بود.
بر همین اساس تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌های هواپیمایی موظف به رعایت قیمت‌های تعیین شده هستند و در صورت عدم رعایت نرخ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد خواهد کرد.
شایان ذکر است که شماره تلفن 66078700 سازمان هواپیمایی کشوری و 124 سازمان‌های صنعت، معدن وتجارت آماده دریافت و رسیدگی به شکایات هموطنان در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 82477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha