کد خبر 82705
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
شروع دوران طلایی مترو

پرشین خودرو: ارائه مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه های منتخب مترو تهران یكی از تغییرات مثبت در مترو است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت مترو در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

هابیل درویش مدیر عامل سابق شرکت مترو تهران عنوان کرد: افرادی که در این دوره مسئولیت شورای شهر و مدیریتی را بر عهده دارند مانند هاشمی، پورسید آقایی و غیره شانس مترو را در پیشرفت افزایش می دهند، به شرطی که از حاشیه ها دوری کنند، از این رو این دوران را برای مترو، دوران طلایی می نامیم. اما اگر بخواهیم حاشیه درست کنیم، نمی توانیم پیشرفتی داشته باشیم و باید تعامل وجود داشته باشد که این امر بسیار مهم است.


تعدیل نیرو در مترو نداریم

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: تعدیل نیرو در مترو نداریم، اما ممکن است جابجایی‌هایی در راستای افزایش کارآیی در برخی مقاطع انجام شود.
تغییرات در متروی تهران همچنان ادامه دارد

 بعد از استعفای هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در هفته گذشته، طبق گفته‌ها قرار است علی امامی جایگزین وی در این سمت شود.


ارائه مشاوره تغذیه رایگان در ایستگاه های منتخب مترو تهران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل جشرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به منظور اطلاع رسانی و پیشگیری از ابتلا به بیماری سل و مشاوره تغذیه در دو ایستگاه صادقیه و میدان حضرت ولی عصر(عج) در حال برگزاری است.

همچنین روزهای 25 و 26 مهرماه نیز به مناسبت هفته سلامت روان و با همكاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 12، مشاوره رایگان سلامت در دو ایستگاه خیام و دروازه شمیران ارائه  شد..باشگاه

کد خبر 82705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha