آمادگی هلال احمربرای ارائه خدمات به زائران اربعین

پرشین خودرو: نماینده هلال احمر و مدیر پایگاه‌های سازمان‌ امداد و نجات ازآمادگی این سازمان برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبرداد و گفت: در هر پایانه مرزی تیم‌های واکنش سریع نیز در کنار بالگردها مستقر هستند.

به گزارش پرشین خودرو، حامد سجادی گفت : مجموعه هلال احمر در داخل کشور و مجموعه پزشکی حج و زیارت در کشور عراق مأموریت ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران اربعین را بر عهده دارد؛ از مدت‌ها پیش از چهار پایانه مرزی در سه استان بازدید کرده و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی از استقرار چهار بالگرد در چهار پایانه مرزی خبرداد و گفت: در هر پایانه مرزی تیم‌های واکنش سریع نیز در کنار بالگردها مستقر خواهند شد و نسبت به انجام مأموریت اقدام می‌کنند.

سجادی افزود: علاوه بر اینکه پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر کشور در آماده باش کامل هستند، ۸۰ پایگاه در استان‌های معین سه استان مرزی نیز پیش بینی شده است؛ همچنین در سه استان دارای پایانه مرزی یعنی کرمانشاه، ایلام و خوزستان نیز ۹۷ پایگاه ثابت و موقت پیش بینی شده است.

نماینده هلال احمر و مدیر پایگاه‌های سازمان‌ امداد و نجات ادامه داد: ۱۱۹ دستگاه آمبولانس که ۲۵ دستگاه آن در کشور عراق مستقر می‌شود از دیگر تدابیر هلال احمر است، همچنین ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۵ دستگاه خودروی عملیاتی نیز در این مأموریت به کار گرفته خواهند شد.

وی گفت: توان یگان‌های عملیاتی هلال احمر در طرح اربعین امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 82874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha