چراغ های صنایع مدرن مورد پسند ژاپنی ها شد

پرشین خودرو: مدیران و مسئولان سازمان توسعه تجارت ژاپن (جترو) در بازدید از شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن، كیفیت و تنوع محصولات تولید این كارخانه را مطلوب ارزیابی كردند.

به گزارش پرشین خودرو، علی چنگی مدیرعامل شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن، در این زمینه گفت : هدف بازید مدیران سازمان توسعه و تجارت ژاپن از این كار خانه، ‌ارتقای دانش فنی و كیفی محصولات و توسعه همكاری بیشتر در حوزه تولید چراغ خودرو است.
وی افزود: در این بازید از 11 شركت مطرح ژاپنی در حوزه های مختلف تولید چراغ خودرو، فولاد، بیمه ، محصولات الكترونیكی و لاستیك آمادگی خودر را جهت همكاری و انتقال دانش فنی به شركت های ایرانی اعلام كردند.
چنگی به آمادگی این شركت در تولید محصولات به روز اشاره كرد و گفت: با توسعه خطوط تولید، ارتقا دانش فنی و آموزش نیروی انسانی این شركت آماده تولید محصولات جدید برای خودروهای جدید شركت های خودروسازی است.خاطر نشان ساخت : محصولات این شركت به بازار ها ی تركیه و عراق راه یافته است و به دنبال توسعه بازار های صادراتی برای محصولات تولید ی هستیم.
وی تاكید كرد:‌ ارتقای كیفیت و توجه به تحقیق و توسعه و پاسخگویی به نیاز روز مصرف كنندگان در سرلوحه امور این شركت قرار دارد.
چنگی با اشاره به فعالیت شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن در سال 69 ، افزود :‌این شركت با توسعه خطوط تولیدخود ، توانست نیاز انواع چراغ برای محصولات تولیدی خودروسازان كشور(گروه صنعتی ایران خودرو، سایپا، بهمن ) و دیگر شركت های تولید كننده خودرو تامین كند.
مدیرعامل شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن خاطر نشان کرد: ‌با افزایش تیراژ تولید خودرو سازان و استقبال خوب از محصولات تولیدی صنایع چراغ اتومبیل مدرن، ‌فازدوم به دلیل كیفیت و تنوع در آشتیان به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن به تولید 4 میلیون و 200 هزار چراغ اتومبیل در سال گذشته اشاره كرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته؛ تعامل بهتر با شركت های خودرو سازی در سال 96 این تولید به بیش از 5 میلیون چراغ خودرو خواهد رسید.
در ادامه نیز مدیر دفتر تجاری جترو در ایران با بیان اینكه محصولات تولید شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن از كیفیت قابل رقابتی با مصحولات خارجی برخودار است متذکر شد: بازدید از خطوط مختلف تولید و دریافت اطلاعات لازم از مدیران این شركت شرایط برای همكاری در حوزه های مختلف فراهم است.
شركت صنایع چراغ اتومبیل مدرن در شهریار و در سال 69 تاسیس شد كه در حال حاضر به طور مسقیم زمینه اشتغال زایی 900 نفر را فراهم كرده است.

کد خبر 84701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha