جهرودی، برآمده از صنعت خودرو است

پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا را برآمده از صنعت خودرو کشور دانست.

به گزارش پرشین خودرو، منصور معظمی با بیان مطلب و به دنبال تغییر در مدیرعاملی شرکت سایپا با اشاره به این موضوع که براساس قانون تجارت انتخاب مدیرعامل از وظایف و اختیارات هیات مدیره هر شرکت می باشد گفت : در مورد سایپا با توجه به رای اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفته اند و این جا به جایی صورت گرفته دقیقا بر اساس نص صریح ماده 124 لایحه اصلاح قانون تجارت است .
وی افزود : این تصمیم هیچ ارتباطی با وزرات صنعت ، معدن و تجارت نداشته ، البته ایدرو یکی از سهامداران گروه خودروسازی سایپا است‌.
دکتر معظمی ادامه داد : ضمن احترام به تصمیم متخذه از زحمات دکتر مهدی جمالی تشکر می کنیم و برای آقای جهرودی که از مدیران شایسته و با تجربه و برآمده از صنعت خودرو است آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم با حمایت های ایدرو و وزیر صنعت ، معدن و تجارت و همچنین همیاری پرسنل متعهد سایپا در دوره جدید شاهد توسعه و موفقیت گروه خودروسازی سایپا باشیم .

کد خبر 85076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha