کد خبر 85141
۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
حمایت از زلزله‌ زدگان در بودجه 97

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: صبح امروز (چهارشنبه) به همراه جمعی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازدید کردیم و جلساتی را با ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های مربوطه داشتیم تا نحوه حمایت از آسیب دیدگان زلزله در بودجه را مورد بررسی قرار دهیم.

وی درباره روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: تقریبا تمامی این افراد در چادرها اسکان داده شدند که در یکی دو ماه آینده باید برای اسکان موقت آنها تمهیدی اندیشیده شود اما به نظر می‌رسد خدمات خوبی ارائه شده، مردم کمک‌های زیادی داشته‌اند و دستگاه‌ها نیز بر کار مسلط بوده اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم خسارات بالا است سعی می کنیم در اصلاح بودجه ۹۶ کمک‌های لازم را به آسیب دیدگان زلزله پیش بینی کنیم چراکه طرح اصلاح بودجه ۹۶ در کمیسیون برنامه و بودجه است و می توان این موارد را در آن گنجاند. همچنین در بودجه ۹۷ نیز می توانیم برای کمک به آسیب دیدگان زلزله احکامی را بگنجانیم.

کد خبر 85141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha