جی.ام.سی «سیرا» عازم کوهستان‌های برفی شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی GMC با رونمایی از اتومبیل کانسپت Sierra 2500HD All Mountain، یک خودروی مناسب برای فصول سرد سال طراحی کرده است که کاربرد اولیه آن در پیست اسکی کوه ویل خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، شکی در این موضوع نیست که محصولات پیکاپ آمریکایی بویژه سری محصولات "سیرا 2500HD" از شرکت خودروسازی GMC دارای قدرت بسیار زیاد و عملکرد فنی عالی هستند، اما هرچند خودروهای پیکاپ آمریکایی قدرتمند باشند، بدون شک در کوهستان‌های برفی و د ر فصل زمستان با مشکل مواجه خواهند شد. حال برای حل این موضوع، کمپانی خودروسازی GMC از ایده شرکت نیسان استفاده کرده و خودروی پیکاپ قدرتمند خود را به "چرخ و تسمه" مجهز کرده است تا همچون یک تانگ زرهی شکست ناپذیر شود.
همانطور که در تصاویر شاهد هستید، شرکت خودروسازی GMC از خودروی پیکاپ "سیرا 2500HD دینالی" استفاده کرده است و با حذف رینگ و لاستیک‌های استاندارد این اتومبیل، بر روی آن "چرخ و تسمه" جدا از هم استفاده کرده است تا یک حرکت سریع و راحت در برف‌های کوهستان داشته باشد. در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانه استاندارد "سیرا 2500HD دینالی" استفاده شده است که متشکل از یک موتور توربودیزل 6.6 لیتری هشت سیلندر بوده و می‌تواند 445 اسب بخار قدرت در کنار گشتاور بسیار خوب 1234 نیوتن متری داشته باشد که از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک برای انتقال نیروی آن استفاده می‌شود.
این خودرو تنها یک "چرخ و تسمه" دریافت نکرده است، بلکه شاهد نصب یک گارد محافظ در قسمت جلوی اتومبیل، استفاده از یک ردیف چراغ LED قدرتمند در بالای گارد فلزی، تجهیز آن به وسایل پیاده روی در برف و همچنین شاهد نصب چندین تخته اسکی در عقب اتومبیل هستیم که هم می‌تواند کمک رسانی کند و هم نقش یک پشتیبان را برای اسکی بازان داشته باشد. بر روی بدنه اتومبیل هم کوه اسکی ویل نقاشی شده است که یک جذابیت بسیار خاصی به طراحی اتومبیل تزریق کرده است.
به گزارش پرشین خودرو، در پایان هم بد نیست بدانید که کمپانی خودروسازی جنرال موتورز در سال 2017 میلادی برای دو خودروی "GMC سیرا" و همچنین خودروی "شورلت سیلورادو"، پیشرانه جدید توربودیزل 6.6 لیتری ارائه کرده است که حدود 90 درصد از قطعات آن جدید بوده و می‌تواند 35 درصد مصرف سوخت کمتر نسبت به دیگر پیشرانه‌های مشابه داشته باشد.

کد خبر 85204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha