کد خبر 85912
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
تصادف در بزرگراه ساوه - همدان

پرشین خودرو: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی و یک خودروی نیسان در بزرگراه ساوه -همدان، یک نفر در دم جان باخت و دو تن نیز مجروح شدند.

به گزارش پرشین خودرو،نعمت الله عزیزی اظهار داشت: حدود ساعت هفت صبح امروز(پنجشنبه)، یک خودروی نیسان و یک دستگاه تریلی در بزرگراه ساوه - همدان با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت های پزشکی ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس پایگاه شهر صنعتی کاوه و همچنین نیروهای هلال احمر رنگرز در صحنه تصادف حاضر شدند.

عزیزی خاطرنشان ساخت: این حادثه دلخراش متاسفانه یک کشته برجای گذاشت که سرنشین خودروی نیسان بود و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: عملیات رهاسازی مجروحان این حادثه از سوی نیروهای هلال احمر رنگرز انجام شد و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیروهای اورژانس، هر دو نفر به بیمارستان مدرس ساوه منتقل شدند.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز در جاده قدیم ساوه - سلفچگان دو دستگاه خودروی پراید با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه جاده ای خوشبختانه تلفات جانی در برنداشت، اما پنج مجروح برجای گذاشت.

کد خبر 85912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha