کد خبر 86363
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

پرشین خودرو: وزیرکشور از اتمام ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ مسکن موقت از ۸ هزار مسکن موقتی که بر عهده قرار گاه خاتم بود خبر داد .

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، وزیرکشور از اتمام ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ مسکن موقت از ۸ هزار مسکن موقتی که بر عهده قرار گاه خاتم بود خبر داد.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارش از آخرین وضعیت زلزله کرمانشاه توسط استاندار کرمانشاه و همچنین گزارشی از سوی آقای تابش در موضوع مسکن های موقت و دائم ارایه شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان قرارگاه خاتم الانبیاء که مسئول مسکن موقت در کرمانشاه هستند گزارشی در این خصوص ارایه دادند، افزود: جمع بندی جلسه این شد که در حوزه های مختلفی که در حال حاضر مورد نیاز در مناطق زلزله زده است از جمله کمک های بلاعوض و دادن  تسهیلات و امور زیربنایی و همچنین واحدهای تولیدی، صنفی و کشاورزی نهایی شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه قرار بود قرارگاه خاتم الانبیا ۸ هزار مسکن موقت را طی ۴۵ روز تحویل دهند که امروز اعلام کردند ۲۷۰۰ مورد تقریبا تمام شده و ۶ هزار مورد فوندانسیون آن تکمیل شده است گفت: قرار است بقیه مسکن ها در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد.

رحمانی فضلی گفت: از دو هزار واحدی که قرار است توسط ارتش ساخته شود آنها اعلام آمادگی کرده اند که ظرف ۳۵ روز آن را تحویل دهند و امیدواریم که این واحدها در موعد مقرر تحویل داده شوند .

وی افزود: قطعا خانواده ها در کرمانشاه در شرایط کنونی که خانه اشان خراب شده یا مصدوم و مجروح دارند و خسارت های مالی را متحمل شده اند تحت فشارهای روحی و روانی هستند و هوای سرد زمستان ممکن است آنها را تحت فشار قرار دهد و ما آنها را به صبر دعوت می کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه همکاران با شتاب بیشتر باید نسبت به تالمات این عزیزان و نیازهای آنها پاسخگو باشند، گفت: در جمع بندی جلسه آقای جهانگیری تصمیمات را به ستاد واگذار کردند و ما امیدواریم در جهت خدمات رسانی بهتر بتوانیم اقدامات لازم را با کمک خداوند به انجام برسانیم.

کد خبر 86363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha