کد خبر 86399
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

پرشین خودرو:باز هم قصه تکراری تعطیلی جایگاه های سوخت سی ان جی و صف های طولانی خودروها مردم شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را سرگردان کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا،با وجودی که مصرف سوخت سی ان جی به عنوان سوخت ارزان قیمت و پاک همواره از توصیه های کارشناسان است اما فراهم نبودن زیرساخت های این مراکز خدماتی در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برای مردم سوال ایجاد کرده است.
یکی از شهروندان ساکن شهر دوگنبدان در این باره گفت: حدود یک ساعت است که در صف انتظار برای سوخت گیری خودروی خود انتظار می کشم.
سیروس کریمی با اشاره به اینکه که همواره شاهد تعطیلی سی ان جی ها در شهر دوگنبدان هستیم از مسئولان خواست با توجه به اینکه این شهر در مسیر تردد استان های مرکزی به جنوب کشور قرار دارد برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.
یک راننده تاکسی با یادآوری دشواری تامین هزینه اجاره منزل، اقساط بانکی خودرو و زندگی روزمره خانواده چندنفره خود گفت: رفع مشکلات کنونی برای رفاه حال مردم و کمک به کسب درآمد تاکسی داران ضروری است.
علی کاظمی با اشاره به اینکه روزانه 10 ساعت با خودروی خود مسافرکشی می کند و دایم نیاز است برای سوختگیری خودروی خود به سی ان جی مراجعه کند ،تصریح کرد: سوختگیری خودرو وقت زیادی از تاکسی داران می گیرد.
فرماندار گچساران گفت: این شهرستان چهار جایگاه سوخت سی ان جی دارد که 2 مرکز آن در حال حاضر تعطیل است.
عبدالرحیم رحیمی افزود : یکی از سی ان جی ها توسط اداره استاندارد تعطیل شده و یک جایگاه دیگر به دلیل بدهکاری تعطیل شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک پنج جایگاه سوخت سی ان جی در نقاط مختلف این استان در دست ساخت است.
لطف الله مسعودی گفت: این تعداد جایگاه سوخت در شهرستان‌های باشت، گچساران، دهدشت و یاسوج با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال در دست ساخت است.
وی بیان کرد: 27 جایگاه سوخت سی ان جی هم اینک در استان وجود دارد.
پیش ترمدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه‌های سی.ان. جی‌ این استان افزون بر 170 میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.
رحمان خادم اظهار داشت: چنانچه شهرداران و صاحبان جایگاه‌های خصوصی نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی شرکت گاز تعطیل خواهند شد.
شهر 100هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

کد خبر 86399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha