تکمیل تمام ظرفیت سومین نمایشگاه خودرو مازندران

پرشین خودرو: با حضور دو برند چری و ام.وی.ام در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو استان مازندران، تمام ظرفیت نمایشگاهی سایت نمایشگاه مازندران تکمیل شد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا عاجزی مجری سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مازندران، با اعلام این خبر، هدف اصلی این نمایشگاه را شناساندن پتانسیل های تولیدکنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت، و برقراری ارتباط مناسب میان محققان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات و شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی دانست.

جداسازی نمایشگاه قطعات مازندران از بخش خودرو
وی با بیان اینکه برای اولین بار در سطح نمایشگاه های استانی خودرو، نمایشگاه خودرو از قطعات جدای شده است، اضافه کرد: شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق مجری برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران تصمیم گرفت که نمایشگاه های خودرو و قطعات برای شمال کشور را از یکدیگر جدا و آنها را برگزار کند و برای اولین بار شاهد برپایی جداگانه نمایشگاه خودرو در استان مازندران هستیم.
به گفته مجری سومین نمایشگاه خودرو مازندارن، در حال حاضر و با حضور شرکت مدیران خودرو با 2 برند چری و ام.وی.ام در این نمایشگاه، تمام ظرفیت سایت نمایشگاه های بین المللی مازندران تکمیل شده است و تمام تلاش دست اندرکاران برای برگزاری یک نمایشگاه در شان و جایگاه استان مازندران به کار گرفته خواهد شد.

 


عاجزی، استان مازندران را دارای 22 شهر و یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور اعلام و اظهار کرد: روزانه افزون بر یک میلیون و 250هزار دستگاه خودرو در سطح استان تردد می کند و باید گفت که این استان را یکی از مهمترین قطب های گردشگری و تجاری کشور است.
وی با اشاره به جمعیت 3میلیون نفری استان مازندران، این استان شمالی کشور را دارای ظرفیت و قابلیت های مناسبی به منظور حضور و سرمایه گذاری فعالان صنعت و بازار خودرو کشور دانست و یادآور شد: استان مازندران در حوزه خودروهای کار و تجاری نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی خود از اهمیت بالایی برخوردار است.
سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور 12 تا 15 دی ماه امسال در استان مازندران برپا می شود و از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.
شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق مجری برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران است و نمایشگاه مذکور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران(قائمشهر- جنب پل تلار) برگزار خواهد شد.

کد خبر 86477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha