سایت ثبت سفارش واردات خودرو باز شد

پرشین خودرو: مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: سایت ثبتارش برای واردات خودرو باز شد.

به گزارش پرشین خودرو، علی علی آبادی فراهانی، با اعلام این خبر گفت: ثبت نام در سایت ثبت سفارش خودرو از امروز ساعت 9:30 صبح آغاز شده است.

به گفته وی، مصوبه ابلاغی دیروز هیأت وزیران در مورد واردات خودروهای سواری، تکمیل آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب سال 1382 و اصلاحات آن بود.

علی آبادی فراهانی ادامه داد: ماده (13) تا (17) به آیین نامه مذکور اضافه شده است، در ماده (13) تأکید شده که واردات خودرو منوط به داشتن نمایندگی رسمی و زیرساخت‌های لازم برای ارایه خدمات پس از فروش است.

وی همچنین اضافه کرد: واردات توسط اشخاص حقیقی و حقوقی غیر نماینده در صورتی که با نمایندگان رسمی قرارداد ارایه خدمات پس از فروش منعقد کنند، امکان پذیر است.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر اساس ماده 7 آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب اسفندماه 95 هیأت وزیران، خودورهای وارداتی که از سال ساخت آن‌ها کمتر از یکسال گذشته است نیز امکان ثبت سفارش دارند، امروز دهم دی ماه که آخرین روز سال میلادی 2017 محسوب می شود، آخرین فرصت ثبت سفارش خودروهای با سال ساخت 2016 است.

علی آبادی فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت سفارش این گونه خودروها تا پایان وقت اداری امروز نسبت به انجام مراحل ثبت سفارش اقدام کنند، دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت مساعدت و همکاری لازم را در این خصوص به عمل می‌آورد.

کد خبر 87471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha