تشکر مدیرعامل تویوتا از شرکت کنندگان رالی داکار

پرشین خودرو: با پایان یافتن مسابقات رالی داکار ۲۰۱۸ و پس از اعلام نتایج، تیم های برتر در ۵ کلاس (اتومبیل، موتورسیکلت، کامیون، موتورهای چهارچرخ و وسایل چند منظوره چهارچرخ) مشخص شدند.

به گزارش پرشین خودرو، تیم موتور اسپرت تویوتا ( Gazoo Racing)، تیم لندکروز تویوتا (Auto Body) در بخش اتومبیل و Niho Team Sugawaraدر بخش کامیون ها، با عملکرد بسیار خوبی مسابقات را به پایان رساندند. مسابقه رالی داکار در دو هفته با شرایط مختلف آب و هوایی و جاده ای و مسافت ۹۰۰۰ کیلومتر در کشورهای پاراگوئه، بولیوی و آرژانتین برگزار شد.

اقای آکیو تویودا، مدیر کمپانی تویوتا نیز از شرکت کنندگان و تمامی اعضای تیم تویوتا طی یک نامه تشکر کرد. تویودا در این نامه خطاب به شرکت کنندگان تیم تویوتا گفت: اول از همه، از تمامی تیم هایی که تویوتا را به عنوان کمپانی اصلی خود انتخاب کردند و در این مسابقه حضور یافتن تشکر ویژه ای دارم و به تمامی تیم هایی که توانستند مسابقه رالی داکار ۲۰۱۸ را به پایان برسانند تبریک می گویم.

وی در بخشی از نامه خود به عملکرد خوب تیم فنی تویوتا و استقامت بالای خودروهای این برند ژاپنی اشاره کرد و گفت: من از عملکرد و پتانسیل تیم تویوتا در طول مسابقه راضی هستم و کسب این عناوین مهر تأییدی بر کیفیت بالای محصولات تویوتا می باشد. تویوتا هرسال سعی می کند تا اتومبیل های بهتر با توانایی عبور از مسیرهای مختلف در سراسر جهان را طراحی و تولید کند.

در مسابقه رالی داکار ۲۰۱۸ در بخش اتومبیل نیز تیم تویوتا گازو ریسینگ با رانندگی ناصر العطیه از قطر و جینیل دی ویلرز از آفریقای جنوبی توانست به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار بگیرد. در رالی داکار امسال بسیاری از تیم های شرکت کننده پیش از رسیدن به خط پایان از دور خارج شدند.

 

برای آشنایی با خودروهای لکسوس و تویوتا می توانید به وبسایت ایرتویا به عنوان نماینده رسمی تویوتا در ایران مراجعه نمایید.

کد خبر 89124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha