کد خبر 8925
۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
زامیاد قهرمان صنعت و اقتصاد ایران شد

پرشین خودرو: شرکت زامیاد به عنوان بر‌ترین و تنها خودروسازی تولیدکننده خودروهای سبک تجاری دیزلی در کشور، به عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد ایران انتخاب شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت زامیاد که در ششمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران برای تولید محصول «وانت دیزلی» عنوان بر‌ترین محصول سال۸۹ را به دست آورده بود در هفتمین دوره از این جشنواره نیز به دلیل بر‌ترین و تنها تولیدکننده خودروهای تجاری سبک دیزلی کشور تقدیر شد. رضا سرایی مدیرعامل شرکت زامیاد، پس از کسب لوح وتندیس این جشنواره از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص این موفقیت گفت: با توجه به آیین نامه ارتقاء کیفیت محصولات خودروسازان که در سال گذشته توسط وزارت صنایع و معادن ابلاغ شد، شرکت زامیاد نیز همراه با برنامه‌های پیشین خود در راستای افزایش سطح کیفیت، راهبرد نوینی را همراستا با اهداف تصریح شده، تبیین و اجرایی کرده است. وی ادامه داد: حاصل راهبرد زامیاد در سال جاری کاهش ۳۰نمره منفی از محصول وانت دوگانه سوز، کاهش ۲۴ نمره منفی از وانت دیزلی و حفظ سطح کیفی خوب برای محصول وانت شوکا بوده است. همچنین در محصولات سنگین نیز انواع کامیون‌های زامیاد، ون A۳۶-۱۳و می‌نی‌بوس آذر A۵۰-۱۲همانند سال‌های گذشته در سطح خیلی خوب قرار دارد. سرایی، در خصوص نحوه پیاده سازی استانداردهای خودرو بر روی محصولات زامیاد اظهار داشت: با توجه به خط مشی شرکت زامیاد و هدف این شرکت در ارتقای محصولات و توسعه همه جانبه، با رعایت تمام الزامات تعیین شده در خصوص قطعات و مجموعه‌ها، موفق به اخذ استانداردهای لازم شده‌ایم تا جائیکه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص وانت زامیاد که برخی آن را غیر استاندارد قلمداد می‌کنند بیان کرد که «وانت زامیاد یک خودرو برون شهری است و هیچ مشکل استانداردی ندارد.» مدیرعامل شرکت زامیاد ادامه داد: ما نیز به عنوان تولیدکننده محصول وانت، تلاش روز افزون خود را برای ارتقاء و حفظ سطح کیفی و رعایت استاندارد‌ها به کار بسته‌ایم تا محصولی با کیفیت و با سطح استاندارد بالا تولید و عرضه کنیم. عضو هیات مدیره شرکت زامیاد همچنین با بیان اینکه خودرو وانت نیسان با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد یک محصول استراتژیک در صنعت خودرو و همچنین شبکه حمل و نقل کالا به شمار می‌رود، گفت: به زودی و پس از رفع ایرادات جزئی و به روز شدن وانت، یک محصول جدید و منطبق با استانداردهای روز دنیا وارد بازار خواهیم کرد. سرایی تولید محصولات با سوخت دیزلی و پاک را مهم‌ترین اولویت زامیاد در ادامه مسیر فعالیت‌های خود دانست و خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد همواره تمرکز بر تولید محصولات منطبق با استانداردهای روز دنیا را در دستور کار خود دارد و به همین منظور از سال آینده وانت نیسان با استاندارد یورو چهار وارد بازار خواهد شد.
کد خبر 8925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    0 0
    جان من به این وزیر وزرا بگید کمتر به شعور مردم توهین کنند اخه مگه اجازه دادند کارخانه دیگه ای باشه که حالا لقب قهرمان هم می دهند