زنجیره تامین ناب دلیل تحقق رشد 20درصدی تولید سایپا است

پرشین خودرو: با برنامه ریزی برای اجرای طرح تحول، توانستیم در تولید سایپا جهش 20 درصدی را تجربه کنیم که این رشد در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معصوم نجفیان مدیرعامل سازه گستر سایپا، با بیان این مطلب گفت: در سال های گذشته برای دستیابی به زنجیره تامین ناب، فعالیت و برنامه ریزی های خوبی انجام دادیم و امروز همان زمانی است که این برنامه ها جواب داده است.
وی با اشاره به پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که 24 و 25 بهمن ماه جاری برگزار می شود، افزود: امروز می توانم اعلام کنم که تولید سازه گستر نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش داشته و این رشد به دلیل دستیابی به زنجیره تامین ناب محقق شده است.
مدیرعامل سازه گستر سایپا تصریح کرد: ما امروز در دو شیفت کاری سایپا توانستیم 3125 دستگاه و در طول یک ماه 68188 دستگاه خودرو تولید کنیم که یک رکورد به حساب می آید.
وی تاکید کرد: استفاده از مولفه های استقرار زنجیره تامین ناب توسط سازه گستر، توانسته تولید را به ارتقا خوبی برساند و امروز اعلام می کنیم که تا آخر سال شاهد تولید 670 هزار دستگاه خودرو خواهیم بود که نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.
نجفیان اظهار داشت: در برنامه سال 97 پیش بینی تولید 850 هزار دستگاه را کرده ایم که این رقم باز هم رشد 26 درصدی رانشان می دهد و همه این موارد با برنامه ریزی دقیق برای زنجیره تامین رخ خواهد داد.
وی در پایان با اشاره به طرح تحول و پنج دستورالعمل آن خاطرنشان کرد: دو دستورالعمل برای زنجیره تامین بود و سه دستور برای ایجاد انگیزه برای پرسنل، توانمندسازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی و ارتقای تکنولوژی تدوین شده بود که امروز نتیجه همان دستورالعمل ها به بار نشسته است.
یادآور می شود که پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور رئیس جمهوری طی روزهای 24 و 25 بهمن ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 90169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha