دلیل بازدید مدیرعامل گروه سایپا از کیان تایر چه بود؟

پرشین خودرو: در حالیکه کمتر از 5روز تا برپایی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با «محور قطعه سازی و زنجیره تامین» باقی مانده است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به کیان تایر رفت.

به گزارش پرشین خودرو، محسن جهرودی، عصر روز گذشته با حضور در یک شرکت تایرسازی داخلی گفت: "کیان تایر" یکی از شرکت های پرسابقه صنعت تایرسازی در کشور است که پتانسیل بالایی در تولید تایر دارد.
وی با حضور در کارخانه کیان تایر، ضمن بازدید از خطوط تولید این واحد تایرسازی با کارگران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این بازدید و در جمع کارگران گفت: کیان تایر یکی از شرکت های قدیمی تولید لاستیک در کشور است که همکاری نزدیکی را با سایپا داشته است.
جهرودی افزود: نگاه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت حمایت از تولید داخلی و رفع مشکلات تولید کنندگان است و ما هم در این راستا در کنار کیان تایر که از تامین کنندگان پرسابقه سایپا بوده، هستیم و از هرگونه کمک دریغ نخواهیم کرد.
وی با تجلیل از زحمات کارگران کارخانه کیان تایر تصریح کرد: کارگران سربازان خط مقدم تولید و اقتصاد مقاومتی هستند که زحمات این عزیزان نقش اصلی و بسیار مهم در راستای تولید داخل و نیل به خودکفایی دارد .
جهرودی خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده همکاری شرکت کیان تایر با گروه سایپا با تولید محصولات جدید گسترش یابد.
در این دیدار که در آستانه برپایی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با محور "زنجیره تامین رقابت پذیر، مواد اولیه، قطعه سازی و لجستیک" برگزار شد کارگران خط تولید شرکت کیان تایر در خصوص مشکلات تولید با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت وگو کردند.

کد خبر 90332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha