اعلام آمادگی برای مشارکت در اجرای موفق طرح نوسازی ناوگان سنگین

پرشین خودرو: پیش نیاز های طرح خروج خودروهای سنگین فرسوده با دستور مستقیم رئیس جمهوری مهیا شده است بطوریکه تمام دست اندرکاران در بدنه دولت در اجرای مناسب طرح مشارکت فعال خواهند داشت.

به گزارش پرشین خودرو، در جلسه ای که با حضور ریاست هیئت عامل ایدرو ، معاون و مدیر توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو، مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا، و مدیران عامل و نمایندگان تمام خودروسازان تجاری فعال، در محل ستاد طرح (ایدرو) برگزار شد، ضمن تببین اهداف طرح و بحث در خصوص الزامات اجرایی ، نسبت به آماده سازی شرکت های خودروساز برای مشارکت در اجرای موفق این طرح ملی تاکید شد.

رئیس هیئت عامل ایدرو در این جلسه با اشاره به منافع طرح نوسازی ناوگان خودرو های سنگین برای کشور و مردم، بر استفاده از فرصت پیش آمده جهت فعال سازی ظرفیت های موجود در کشور در بخش های تولید قطعات و مجموعه های مورد نیاز تاکید کرد.

به گفته منصور معظمی، پیش نیاز های طرح با دستور مستقیم رئیس جمهور مهیا شده و تمام دست اندرکاران در بدنه دولت در اجرای مناسب طرح مشارکت فعال خواهند داشت و بر این اساس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز تمامی تلاش خود را با همکاری شرکت های خودروسازی در اجرای مناسب این طرح بکار خواهد گرفت.

بهزاد اعتمادی معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو هم با اشاره به ماموریت محول شده به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در خصوص مدیریت اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده تجاری از طریق تشکیل ستاد طرح با مشارکت نمایندگان کلیه ذینفعان ، نسبت به تبیین جزئیات طرح و مدل پیشنهادی برای اجرایی شدن آن پرداخت و از نمایندگان خودروسازان تجاری درخواست کرد دیدگاه های خود را نسبت طرح تهیه شده ارائه نمایند.

در ادامه ، امیر حسین قناتی مدیر کل دفتر صنایع خودرو ونیرو محرکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به موارد جمع بندی شده با نمایندگان دستگاه های دولتی، از نمایندگان شرکت های خودروساز تجاری درخواست کرد با بررسی تمام جوانب، با رویکرد اجرایی، در تکمیل و اصلاح طرح مشارکت کنند.

بر این اساس مقرر شد نمایندگان شرکت ها ضمن اعلام نظر در خصوص مشکلات و چالش های احتمالی اجرای طرح ، نسبت به بررسی جزئی طرح ارایه شده اقدام کنند و تمام پیشنهاد های تکمیلی و اصلاحی خود را بصورت مکتوب به معاونت توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو ارایه کنند.

کد خبر 91011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha