«ولوو» اولین پیشرانه 3 سیلندر خود را طراحی کرد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ولوو با طراحی و ساخت اولین پیشرانه 3 سیلندر در تاریخ 91 ساله خود، روند نزولی صنعت خودروسازی را دنبال می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، واحد توسعه محصولات هیبریدی و پلاگین هیبریدی شرکت خودروسازی ولوو، اخیرا از یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری با سیستم پاشش سوخت مستقیم رونمایی کرده است که در مرحله اول، تنها بر روی سری کراس اوور XC40 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشرانه جدید ولوو با نام T3 رونمایی شده در کارخانه تولید پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی این شرکت تولید خواهد شد، اما باید به این موضوع توجه داشت که پیشرانه مذکور با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به مشتریان عرضه خواهد شد که برای داشتن یکی از آنان، نیاز به پرداخت 27 هزار و 905 پوند در بریتانیا و یا چیزی حدود 39 هزار و 145 دلار خواهید داشت، هرچند شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرده است که از سال 2019 میلادی، یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک برای این پیشرانه در دسترس خواهد بود.

مدیر ارشد شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرد: موتور جدید 3 سیلندر ما یک توسعه هیجان انگیز برای ولوو XC40 خواهد بود و با استفاده از این پیشرانه کوچک و فشرده، می تواند انعطاف پذیری بیشتری از خود به نمایش بگذارد.
موضوع به همینجا ختم نمی‌شود، زیرا کمپانی خودروسازی ولوو در نظر دارد که در آینده نه چندان دور، از این پیشرانه کوچک 3 سیلندر در سیستم‌های محرک هیبریدی و یا پلاگین هیبریدی خود استفاده کند، هرچند مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر، همچنان از پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی بر روی ماشین خود استفاده کنند.

کد خبر 91017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha