تجارب مشتریان ایران خودرو، سفارشی سازی می شود

پرشین خودرو: مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، پروژه سفارشی سازی تجارب مشتریان(CEM) را اجرا می کند.

به گزارش پرشین خودرو، این طرح با هدف شناسایی تجربیات مختلف مشتریان در تماس با ایران خودرو، تعیین حوزه های نیازمند بهبود براساس تجارب مشتریان،‌ تعریف اقدامات اصلاحی و افزایش سطح رضایت و ایجاد حس وفاداری دارندگان محصولات ایران خودرو به اجرا گذاشته است. پس از اجرای موفق این طرح در دفاتر منطقه ای تهران و تبریز و بهره برداری از نتایج اندازه گیری شده، با تعیین دفتر منطقه ای مشهد، این مركز به عنوان سومین مركز اجرای طرح برگزیده و پروژه در آن عملیاتی شد. محدوده اجرایی سفارشی سازی تجارب مشتریان در دفتر منطقه ای مشهد شامل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی بوده است. در این طرح كه با دعوت 141 نفر از مالكان خودروهای پژو405،‌ پارس، سمند، دنا و پژو206 اجرا شد، فرآیند خرید خودرو از مرحله تصمیم گیری برای خرید محصول و به مراجعه به نمایندگی ایران خودرو تا زمان مرحله بهره مندی از شبكه خدمات پس از فروش، به صورت تشكیل گروه های كانونی و تكمیل پرسش نامه های طراحی شده مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. خروجی‌های این طرح نقاط قابل بهبود مهمی، در حوزه های كیفیت، فروش و خدمات پس از فروش را در بر می گیرد كه نتایج به دست آمده از این طرح در راستای تعریف و اجرای برنامه های بهبود مورد استفاده قرار گرفته و درحال حاضر فرآیندهای اجرایی در حال پیگیری است. اجرای طرح پس از سه دفتر منطقه ای تهران، تبریز و مشهد، در هشت دفتر منطقه ای گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر كشور در دستور كار مدیریت ارتباط با مشتریان قرار دارد. در این طرح سنجش و اندازه گیری نظرات مشتریان در سراسر كشور، شناسایی نقاط بهبود و ارایه برنامه های متناسب در هر منطقه در مسیر ارتقای رضایت مشتریان دنبال می شود.
کد خبر 91023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha