کد خبر 91195
۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
تسلا به  تولید ۳۰۰ هزار خودروی برقی دست یافت

پرشین خودرو: به نظر می‌رسد که شرکت تسلا بالاخره به میزان تولید ۳۰۰ هزار خودروی برقی لوکس در سال دست یافته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از وب سایت موتور۱، شرکت تسلا که از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای تمام برقی و الکتریکی لوکس در جهان است، از آغاز فعالیت اش تاکنون، علیرغم تولید خودروهای برقی بسیار باکیفیت، لوکس، زیبا و پرقدرت، نتوانسته بود آن چنان که انتظار می رفت، به موفقیت خاصی رسیده و یا به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود دست یابد. حالا گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت آمریکایی تسلا سرانجام موفق شده است که ۳۰۰ هزار خودروی برقی و الکتریکی در سال تولید کند.

این شرکت به طور ضمنی این میزان تولید را تایید کرده و خاطرنشان کرده است که از هدف سالانه خود نیز جلوتر است و این می‌تواند نقطه عطفی برای سرعت بخشیدن به روند تولید و فروش خودروهای این شرکت به شمار برود. این امر همچنین می‌تواند بدین معنا باشد که تولید تسلا مدل ۳ در آینده نزدیک به مقدار قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

طبق این گزارش‌ها، در پایان سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی تسلا ۲۸۹ هزار خودروی برقی و الکتریکی تولید کرده است که در این میان سهم تسلا مدل S، ۲۱۲ هزار و ۸۲۱ دستگاه، سهم خودروی تسلا مدل X ۷۱ هزار و ۹۲۷ و سهم خودروی تسلا رودستر تنها ۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو بوده است.

البته این آمارها به طور رسمی از سوی شرکت تسلا اعلام نشده است چراکه هنوز این شرکت جاه طلب و تکنولوژی محور گزارش سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ خود را ارائه نداده است.

بر اساس آخرین اخبار، یکی از مهم ترین اهداف این شرکت رسیدن به مرز تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی برقی تسلا بوده است که حالا بر فرض درست بودن این آمارها تسلا به هدف خود دست یافته و وعده ای را که به سهامدارانش داده بود به تحقق رسانده است.

کد خبر 91195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha