خدمات امداد خودرو اختصاصی برای هیوندای در ایران

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو از راه اندازی امداد خودرو اختصاصی خودروهای هیوندای کرمان موتور در ایران خبر داد و گفت: به زودی تعمیرگاه مرکزی ویژه این برند نیز با ظرفیت پذیرش روزانه 80 خودرو در تهران افتتاح می شود.

به گزارش پرشین خودرو، نظام الدین وفا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: امدادخودروی اختصاصی خودروهای هیوندایی کرمان موتور در سال 97 راه اندازی شده و در این راستا نیز تعمیرگاه ویژه این برند واقع در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج و با مساحت 3 هزار متر مربع تا خرداد سال 97 راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به خودروهای تحت پوشش این شرکت در ارائه سرویس خاطرنشان کرد: شرکت بم خودرو خودروهای برندهای جک ، لیفان ، جیلی و هیوندایی را با 200 نمایندگی تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار داده که حدود 50 درصد از این نمایندگی ها دارای گواهینامه ایزو بوده و مابقی نیز تا سال آینده این گواهینامه را اخذ خواهند کرد.
وفا به بازرسی های سرزده و ارزیابی های سخت گیرانه این شرکت از نمایندگی های سطح کشور اشاره کرد و گفت: این ارزیابی ها باعث شد تا در سال 96 پانزده نمایندگی را به دلایلی مانند عدم تجهیز کافی و به روز نکردن امکانات، عدم وجود قطعات یدکی و یا ارائه خدمات گارانتی بی کیفیت لغو امتیاز کنیم.

مدیر عامل شرکت بم خودرو در ادامه فروش اینترنتی قطعات برندهای تحت پوشش این شرکت را از جمله اقدامات انجام گرفته در جهت تسهیل خرید قطعات اصل و با کیفیت از سوی مشتریان ذکر کرد و گفت: هم اکنون علاوه بر راه اندازی فروشگاه های ویژه تامین قطعات یدکی برای خودروهای غیر گارانتی، 700 قلم از قطعات یدکی نیز از طریق فروش اینترنتی انجام می شود که این اقدام در حال توسعه می باشد.

به گفته وی فروشگاه های تامین قطعات یدکی در حال توسعه بوده که در آینده نزدیک به 50 فروشگاه در سراسر ایران افزایش خواهد یافت.

آغاز طرح امداد نوروزی خودروهای هیوندایی، لیفان و جک از 27 اسفند ماه

مدیر عامل شرکت بم خودرو در ادامه به آغاز طرح امداد نوروزی این شرکت از 27 اسفند تا 17 فرودین 97 اشاره کرد و گفت: 105 خودروی امدادی در ایام تعطیلات نوروز در مسیرهای پرتردد و نقاطی که سال گذشته بیشترین درخواست های امداد را داشته است مستقر شده و علاوه بر این نیز شماره تلفن 42724 مرکز تماس امداد به صورت شبانه روزی برای ارائه مشاوره های فنی در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه چگونگی پرداخت خسارت خواب خودرو در تعمیرگاه ها نیز گفت: اگر خودرویی برای ارائه خدمات در تعمیرگاه های ما بیشتر از زمان اعلام شده متوقف بوده و این توقف ناشی از مشکلات شرکت و یا نمایندگی باشد مطابق با قانون روزانه به میزان 15 ده هزارم قیمت خودرو خسارت تاخیر پرداخت می شود.

کد خبر 91320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha