کد خبر 91379
۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
جدیدترین شاهکار فورد +تصویر

پرشین خودرو: نیسان از ابتدای فعالیتش در ایران با همان پیک‌آپ آبی بزرگ و قدرتمند معروف شد و امروز نیز پیکاپ‌هایش نزد ما معروف‌ترند. در دیگر نقاط جهان نیز این روند ادامه دارد و ناواری نیسان به عنوان یک پیک‌آپ امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است و قدرتمند ظاهر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، در حالیکه نیسان روند پیک‌آپ‌سازی‌اش را با علاقه ادامه می‌دهد، در آن سوی جهان یعنی آمریکا رقیبانی مانند فورد دارد که چندی پیش نسخه رپتور 2018 را به جهان معرفی کرد.

ناواراهای آینده در تقابل با رپتور فورد

جدیدترین شاهکار فورد در کلاس پیک‌آپ‌ها، برای کلاس اسپورت و آفرود و ویژه حرکت در ارتفاع طراحی شده است. این محصول، دارای ضربه‌گیرهای مسابقه‌ای فاکس، پیشرانه ۲ لیتری بیوتوربو دیزلی و جعبه‌دنده‌ی نیمه اتوماتیک ۱۰ سرعته خواهد بود. خودرویی که در هنگام معرفی رسمی و اولیه تحسین بسیاری از کارشناسان دنیای خودرو را برانگیخت. اینک خودروسازان رقیب مانند نیسان نیز تشویق شده‌اند تا از داشته‌های خود بهره برده و تقویت خودروهای این کلاس برای رقابت با رنجر رپتور برآیند.

ناواراهای آینده در تقابل با رپتور فورد

نیسان تائید کرده که حال انجام مذاکرات درون سازمانی برای ساخت خودرویی آفرودی و قدرتمند است و می‌تواند ناواراهای خود را با موتور 3 لیتری توربو دیزلی  6 سیلندر در سطح و اندازه‌های کلاس X برساند. در حالی که رپتورهای جدید قدرتی حدود 210 اسب‌بخار دارند و گزینه‌های زیادی برای تسهیل ورود به بیراهه‌ها در آن وجود دارد، نیسان نیز در فکر قدرتمندتر کردن ناوارا برای ورود به مناطق آفرودی است.

ناواراهای آینده در تقابل با رپتور فورد

در رپتور حالت‌های عادی و اسپورت برای استفاده در جاده، همراه با چهار حالت اضافه برای خارج از جاده (آفرود) وجود دارد. در حرکت روی چمن، ماسه و برف سامانه‌ای  برای کاهش لغزش چرخ در این خودرو طراحی شده است. در حالت حرکت روی  گل‌ولای یا ماسه گزینه‌ای برای برای دست‌یابی به حداکثر گشتاور و کشش در مسیرهای ناهموار  فعال خواهد شد.

ناواراهای آینده در تقابل با رپتور فورد

مقامات نیسان اعلام کرده‌اند تمامی امکانات برای ساخت خودرویی در سطح رپتور فورد با گزینه‌های متنوع برای آفرود را در اختیار دارند و با توجه به تصمیمات اتخاذی احتمالا رقیبی قدر خودروی آمریکایی را در قالب یک ناوارای جدید خلق خواهند کرد.

کد خبر 91379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha